Gravatar

#37921 Batsy 13 år siden

Highland Park (37920) skrev:
Ja, giv endelig Davenport æren. Pfft!

Silly bean, why are you jelly?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#37922 HelmerJ 13 år siden

Min kollega er tilbage fra ferie, så nu er vi to om ikke at lave noget. Nykker om hvem der kører vare ud i eftermiddag, Kolding - Fredericia - Kolding, det bliver en vild dag.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#37923 davenport 13 år siden

Er vågnet for lidt siden ved en gravko, der gik igang uden for soveværlesesvinduet. Dejligt. Nu kommer den ny tearrasse og indkørsel endelig :)
Var ellers ude kl. 6 i morges og sætte skrald frem. Sidste uge gad de ikke tage den med, så jeg straffede lige med 4 sække i dag. (Har et lager af originale sække)
1 - 0 til mig over skraldemanden.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#37924 HelmerJ 13 år siden

Det blev min kollega der tog turen, nu har jeg ca 80 tast og en 25-30 klik tilbage for i dag
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#37925 davenport 13 år siden

Der er lang tid til 15.30, hva?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#37926 HelmerJ 13 år siden

Ja.. Og når klokken bliver 15.30 er der kun en ½ time til jeg har fri
Gravatar

#37927 gi-jones 13 år siden

HelmerJ: Hvad er det egentlig du ikke laver?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#37928 HelmerJ 13 år siden

Jeg "arbejder" i aktivt kul, luft og spildevands rensning. Har sådan en omni-stilling hvor jeg er kontor-montør-lager-vicevært med stort kørekort..
Gravatar

#37929 gi-jones 13 år siden

...men i øvrigt ingenting foretager dig?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#37930 HelmerJ 13 år siden

som regl, men arbejde kan forekomme

Skriv ny kommentar: