Har lige været i Brugsen for at handle ind til pandekager med is og orangesauce, hvor jeg stødte på en nazi-idiot, der bor her på gaden. Med Adolf Hitler t-shirt og nazi-tattoos op og ned ad armen. Og det er noget, der sætter mit pis i kog på ingen tid. Det er absolut en af de mest afskyelige indstillinger, man overhovedet kan have...
Syntes det er lidt underligt at så mange har noget imod nynazister og samtidig ikke har noget imod Dansk Folkeparti. De har jo pænt meget tilfælles.
Anyway, så syntes jeg at man skal møde dem med argumentet og ikke forbud og vold.
bhs (37999) skrev:
#97 Har efterhånden hørt fra en del, omkring batteri problemet. Hvor lang tid holder din batteriet, med 3g/wifi slået til mm
Har aldrig taget tid på det, men vil tro et døgn til halvandet. Sætter den gerne til at lade op om natten.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Overvejer hvad der skal ske til aften.. Der er landskamp fra Parken 16.45 og boksning i aften. Jeg har inviteret mine forældre og søster, og har lyst til at hente mad udefra. Det må gerne være smørrebrød. På den anden side, kan jeg selv lave smørrebrød, men det er jo en længere historie, og det betyder at jeg skal ud at handle..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder i lænestolen og stener Buffy. Manden er taget ned i byen til middelalder marked, men jeg valgte at blive hjemme, da jeg fik de grummeste plukveer da vi var ude og gå i går. Så det er nok bedre at slappe lidt af.
Deres seneste udsendelse er fra 26 maj, så vidt jeg kan se, så filmen har ikke haft premiere endnu da de lavede det program, tænker lidt det er sådan noget.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Point taken :) Men mon ikke de kunne lave det meste klar på forhånd med de kontakter der. Fx i dag nævnte de den heller ikke og sagde heller ikke noget om der skulle komme noget om den i næste uge. Omend ikke andet kunne de jo godt omtale den på deres hjemmeside.
De har tit gjort det, hvor de ikke snaker om filmene på forhånd, og så dukker de blot op, der er self. også en anden teori, men den er mere spinkel, at de ikke mener det er en film til Troldspejlets seer, Stegelmann ved godt at det ikke kun er teenager der ser med, men programmet er målrettet teenager, hvorimod hans Planet X var for de størrer, snakkede lidt med ham om det her, da jeg mødte ham engang, i forb. med et Planet X arrangement.
Men jeg ved ikke, det er blot en anden teori, hvis ikke vi ser noget til filmen i næste udsendelse.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#38071 Kisbye 13 år siden
Syntes det er lidt underligt at så mange har noget imod nynazister og samtidig ikke har noget imod Dansk Folkeparti. De har jo pænt meget tilfælles.
Anyway, så syntes jeg at man skal møde dem med argumentet og ikke forbud og vold.
Har aldrig taget tid på det, men vil tro et døgn til halvandet. Sætter den gerne til at lade op om natten.
#38072 MOVIE1000 13 år siden
Snøfler, Bacon, Dværge, Heste og Buzz.
#38073 davenport 13 år siden
#38074 tiany 13 år siden
Manden er taget ned i byen til middelalder marked, men jeg valgte at blive hjemme, da jeg fik de grummeste plukveer da vi var ude og gå i går. Så det er nok bedre at slappe lidt af.
#38075 davenport 13 år siden
#38076 Takfornu 13 år siden
#38077 Ericmase 13 år siden
Problaly...
If you say so...
#38078 elwood 13 år siden
Deres seneste udsendelse er fra 26 maj, så vidt jeg kan se, så filmen har ikke haft premiere endnu da de lavede det program, tænker lidt det er sådan noget.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#38079 Takfornu 13 år siden
#38080 elwood 13 år siden
Men jeg ved ikke, det er blot en anden teori, hvis ikke vi ser noget til filmen i næste udsendelse.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"