Føj hvor jeg synes tiden går langsomt... Jeg har ikke det vilde at lave på arbejde og jeg bliver ikke rigtig tilført nye opgaver fordi jeg skal på barsel, så tiden fra 8-16 er monster lang og så er dagene generelt bare begyndt at snegle sig afsted.
Jeg fortryder lidt at jeg var så god af mig, at jeg kun tager en uges sommerferie :/ - Nu håber jeg at jeg kan få smidt et par ekstra dage ind, da ingen er på arbejde i den sidste 1½ uge inden min barsel. Lige nu har jeg 24 arbejdsdage indtil min barsel, jeg håber jeg kan få den skåret med 3-4 dage.
Jeg har bare lyst til at ligge under dynen og sove hele tiden :(
#38201 tiany 13 år siden
Jeg har ikke det vilde at lave på arbejde og jeg bliver ikke rigtig tilført nye opgaver fordi jeg skal på barsel, så tiden fra 8-16 er monster lang og så er dagene generelt bare begyndt at snegle sig afsted.
Jeg fortryder lidt at jeg var så god af mig, at jeg kun tager en uges sommerferie :/ - Nu håber jeg at jeg kan få smidt et par ekstra dage ind, da ingen er på arbejde i den sidste 1½ uge inden min barsel. Lige nu har jeg 24 arbejdsdage indtil min barsel, jeg håber jeg kan få den skåret med 3-4 dage.
Jeg har bare lyst til at ligge under dynen og sove hele tiden :(
#38202 misuma 13 år siden
Men lort jeg elsker at ha' i hænderne Ü
-----------
Jeg er lige kommet hjem fra et foredrag om Social Kapital - ganske spænende faktisk.
#38203 Wangsgaard 13 år siden
Characterization of interferon-gamma producing CD8+ T cells in the porcine immune response to Lawsonia intracellularis infection
Det siger jer nok ikke så meget, men tror det bliver utrolig spændende projekt og dejligt at man snart kan se en ende på mit 5+ år lange uddannelse :)
#38204 Kiksmann 13 år siden
#38205 Batsy 13 år siden
What is this dark magic!?
#38206 Skeloboy 13 år siden
Jeps. Den er fee' :)...9/10
#38207 Takfornu 13 år siden
#38208 Kiksmann 13 år siden
Jeg takker :)
#38209 Skeloboy 13 år siden
Hvis du gerne vil købe den, kan du ligeså godt købe den her:
http://www.amazon.co.uk/Joan-Crawford-Signature-DV...
De er faktisk alle gode...
#38210 Richard Burton 13 år siden
http://www.imusic.dk/gfx/item/reference/583/505189...