Gravatar

#38301 elwood 13 år siden

Interactive Drama som David Cage selv kalder dem.

Naa Kratos er vigtigere for The Insider, bare spørg hans Kratos Action figure 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#38302 The Insider 13 år siden

"MY DEATH IS WHAT BEGAN MY QUEST!" som den siger, første gang man trykker på knappen! Men jeg vil mægtig gerne have en lowdown på E3's højdepunkter i konsoltråden, når du engang har tid, dude!

Derudover... En af de små, fire dippedutter på undersiden af min MacBook røg (igen) af i dag, da jeg var kommet hjem. Det er sket mange gange på det seneste, og en af de andre røg også af hele tiden, før jeg omsider fik knaldet noget lærertyggegummi (i.e. "elefantsnot") på hullet og smækket dippedutten på, så den ikke røg af igen. Men da dippedutten røg af i stuen, så jeg den falde ned, og jeg tænkte "skidegodt, nu hvor jeg er hjemme, kan jeg endelig få tyggegummi på og få den sat fast igen", men den er forsvundet! Jeg så den ryge ned, jeg rullede kontorstolen tilbage og PUFF! Gone! Har ledt efter den temmelig intensivt i en times tid. En time! Og så stor er min stue heller ikke! Craaaaazy!!
War. War never changes.
Gravatar

#38303 the_paki_don 13 år siden

ENDELIG et Juno spil! Har fandeme længe ønsket at prøve at være en kæk, rapkæftet pige i et hipt forstadsmiljø i USA...

Rated R for strong language, suggestive themes, teen pregnancy and general acceptance of teen pregnancy.
Gravatar

#38304 Zombi 13 år siden

Whispering Horse (38300) skrev:
Og der er jo også det der spil med Ellen Page :)

Hvilket et af dem? ;)
Gravatar

#38305 elwood 13 år siden

Naugthy Dog fik jo ændret deres, The last of us, så hun ikke hel lignede så meget mere, og dermed kunne hun bruges i Beyond: Two souls, eller også fordi hun skulle afspejle en anden slags person udsens mæssigt.

Det er de to teorier der florede under E3, synes den første er sjovest.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#38306 Batsy 13 år siden

Sidder og laver prøve opgaver til mundtlig matematik, puha alt på internettet blev pludselig meget interessant...
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#38307 Wangsgaard 13 år siden

Batsy (38306) skrev:
Sidder og laver prøve opgaver til mundtlig matematik, puha alt på internettet blev pludselig meget interessant...

Matematik er sgu da skide sjovt! Især på det niveau, senere bliver det mere langhåret :/
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#38308 Batsy 13 år siden

Wangsgaard (38307) skrev:
Matematik er sgu da skide sjovt! Især på det niveau, senere bliver det mere langhåret :/

Nah not really, holder mere af Historie, dansk, samfundsfag og engelsk :P

Gravatar

#38309 Wangsgaard 13 år siden

Batsy (38308) skrev:
Nah not really, holder mere af Historie, dansk, samfundsfag og engelsk :P

Du har bare ikke set lyset endnu til naturvidenskaben, men når du først gør det finder man meningen med livet!.....eller noget :P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#38310 Batsy 13 år siden

Wangsgaard (38309) skrev:
Du har bare ikke set lyset endnu til naturvidenskaben, men når du først gør det finder man meningen med livet!.....eller noget :P

Haha, til den tid så jeg blevet gammel og grå og ligger nede i en kiste, eller krukke who knows!

Skriv ny kommentar: