Gravatar

#38321 wimmie 13 år siden

Collateral (38320) skrev:
Lyder som den rigtige attitude for at det kan ske! :D

Jep, der er ingen grund til at panikke før jeg er kommet ind ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#38322 davenport 13 år siden

Skal du til at drikke latté?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38323 wimmie 13 år siden

Det kommer aldrig til at ske ;)
Gravatar

#38324 davenport 13 år siden

Bare vent til de arkitektstuderende med cykelskæg og franske huer lokker dig med til "fredagsbar", hvor de diskuterer Sartre og ryger på små, gule piber!
Du bliver langsomt en del af eliten, der resten af livet vil diskutere samfundet uden at gøre noget ved det, fordi de "er studerende!"
Jo, bare vent. Det er det der kommer sig af en uddannelse.

;)
Gravatar

#38325 wimmie 13 år siden

davenport (38324) skrev:
Bare vent til de arkitektstuderende med cykelskæg og franske huer lokker dig med til "fredagsbar", hvor de diskuterer Sartre og ryger på små, gule piber!
Du bliver langsomt en del af eliten, der resten af livet vil diskutere samfundet uden at gøre noget ved det, fordi de "er studerende!"
Jo, bare vent. Det er det der kommer sig af en uddannelse.

;)

Jeg skal på skole med kommende lærere, pædagoger, sygeplejersker, fysioterapeuter, bioanalytikere og socialrådgivere - ved ikke ligefrem om det er Satre og piber ;)
Gravatar

#38326 davenport 13 år siden

Den der har piben (og peger) har jo ret, så forestil dig ingen illusioner. Du er fanget, der er ingen vej tilbage. Nu skal du oven i købet til at nyde fusionsjazz og synes om fritgående fjerkræ. Du vil ALDRIG nyde et blødkogt æg igen!

Stay! We all float down here ;)
Gravatar

#38327 HelmerJ 13 år siden

Så skal der arbejdes WOOP! WOOP! skal godt nok kun ud for at spule containerpladsen men håber lidt jeg også skal hælde 102kg kul fra en tønde over i en anden, senere i dag. Det bliver en skøn dag!
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#38328 HelmerJ 13 år siden

Æv min kollega hjalp, så det holde ikke længe
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#38329 elwood 13 år siden

Hehe HelmerJ det satme et sjovt arbejde du har dig, jeg kan lige se en web series omkring det for mig, med din indstilling til det hele, bare sådan et stort ur på væggen med viser der siger et højlydt klik, hele tiden, mens i stirrer på hinanden.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#38330 HelmerJ 13 år siden

Nogen gang er der fandeme svært at holde fanen højt når man møder ind med hvor man bare skal vente i 8 timer... Så stor er internettet alligevel ikke.

Sidder for tiden og over lidt at lære et nyt sprog, kan bare ikke helt finde ud af hvad jeg egentligt sku bruge det til, eller hvilket det sku være, måske java eller lua.

Skriv ny kommentar: