Jeg sidder og venter på at dagen er overstået, så jeg kan holde ferie...!
3 uger, hvor nogle af dagene bliver afsat til at checke København ud, især nogle af de museer, jeg aldrig har fået besøgt, selvom jeg har boet i Københavnsområdet i snart 20 år.
Der var et lyn der slog ned her ved mit kollegie, så det fik brandalarmen til at gå igang, og en afsindigt høj hyletone kunne høres på hvert et værelse. Der var øjensynligt ikke nogen brand(og alarmen er også slukket igen), men så fik man da lige hilst godmorgen til sine medkollegianere ude på gangen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Helt sikkert, det er tåbeligt, at man ikke tager sig sammen til det. Jeg overvejer lidt at høre min søster om nevøerne er friske på en tur til Tøjhusmuseet. De fleste knægte er jo til våben og den slags. :)
Så sluttede min praktik officielt. Det er føles lidt mærkeligt. Men samtidigt er jeg så udmattet efter et par hårde, hårde uger, at jeg mest bare kan fokusere på at slappe af.
Tager dog derud igen på tirsdag. Jeg har aftalt et møde med chefredaktøren for at pitche nogle idéer. Og så skal jeg lige høre, om jeg kan kigge ind et par gange i løbet af sommeren og klippe et indslag til P1 færdigt.
Mandag skal jeg mødes med en af de andre ansatte i hans private firma. Han har spurgt, om jeg vil være med til at udvikle på en idé til et alternativt filmprogram til DRK sammen med ham og en anmelder, som vi begge kender.
Kæresten er på arbejde på i dag og søndag, så weekenden står nok bare på film, PS3 og masser af kaffe.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#38461 HelmerJ 13 år siden
#38462 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
3 uger, hvor nogle af dagene bliver afsat til at checke København ud, især nogle af de museer, jeg aldrig har fået besøgt, selvom jeg har boet i Københavnsområdet i snart 20 år.
#38463 Kruse 13 år siden
#38464 Richard Burton 13 år siden
Der er så mange fede steder at se i Kbh :)
#38465 davenport 13 år siden
#38466 HelmerJ 13 år siden
#38467 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Helt sikkert, det er tåbeligt, at man ikke tager sig sammen til det. Jeg overvejer lidt at høre min søster om nevøerne er friske på en tur til Tøjhusmuseet. De fleste knægte er jo til våben og den slags. :)
#38468 davenport 13 år siden
#38469 Kiksmann 13 år siden
#38470 Thomsen 13 år siden
Tager dog derud igen på tirsdag. Jeg har aftalt et møde med chefredaktøren for at pitche nogle idéer. Og så skal jeg lige høre, om jeg kan kigge ind et par gange i løbet af sommeren og klippe et indslag til P1 færdigt.
Mandag skal jeg mødes med en af de andre ansatte i hans private firma. Han har spurgt, om jeg vil være med til at udvikle på en idé til et alternativt filmprogram til DRK sammen med ham og en anmelder, som vi begge kender.
Kæresten er på arbejde på i dag og søndag, så weekenden står nok bare på film, PS3 og masser af kaffe.