Jeg har de sidste 5 år, brugt DVD Profiler, men overvejer lidt at hoppe over på Mymovies. Synes der bliver tilføjet færre og færre nye film i Dvdprofiler, så jeg ender altid med at skulle vælge en svensk eller engelsk udgivelse.
Hvad er folks erfaringer med Mymovies ? - umiddelbart synes jeg det virker meget "billigt" og jeg synes det er lidt tungt at komme igang med... jeg har forsøgt at hente en kopi af min dvdprofiler database over i Mymovies Collection Management, men kan ikke få det til at funke... og hvad er det lige med de point man skal/kan samle?
Jeg undskylder på forhånd at jeg ikke har sat mig ned og læst hele deres webside, mente det var nemmere at spørger her.
Mine erfaringer er bestemt ikke andet end gode. MyMovies, synes jeg, har et bedre design, og ikke så overhældt med features. Ens webside over film er også en del pænere.
Jeg hev størstedelen af 1000 film overfra DVDProfiler, og mens man lige er nødt til at gå igennem filmene, så synes jeg det fungerede okay, og virkede ikke som en uoverkommelig opgave. Der er lidt med boxsets, der vil stå 2 gange, da DVDprofiler, styrer dette på en underlig måde.
Point-system er sat op til at give noget tilbage, til dem der bidrage til filmdatabasen. Der er ikke noget man behøver at rode med overhovedet, og ikke et must for programmet.
Som tidligere nævnt her i tråden, så er dens største styrke de rigtig gode apps til iphone/ipad, som gør det nemt og lækkert at finde eller tilføje en film.
Jeg brugte det til at smide det hele i kasser, give alt en lokation, og indtaste det i programmet. Vist her.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Heh, i Århus er det lige omvendt. I starten lå Cold Stone sammen med Skjold Burne, men nu har de fået deres egen forretning, hvor der var gratis is for et par uger siden. Mumselumse!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Er der nogen der lige ved om længden på et netkabel er ligegyldig, hvis der skal bringes et tv signal til et rum i huset der ligger langt væk? Altså: taber det data på turen?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
@38628 - Hvis vi snakker om et Cat5 kabel, så kan du trække over 250 m kabel uden du mister noget. Jeg mener at kunne huske du har SE ikke sandt? Har du mere end en boks?
@38623 - Det er en fed detalje at man kan se traileren til den pågældende film :)
#38621 wimmie 13 år siden
Den er da lukket? Der er noget lignende men slet ikke det samme mere...
#38622 misuma 13 år siden
#38623 DarkLight 13 år siden
Mine erfaringer er bestemt ikke andet end gode. MyMovies, synes jeg, har et bedre design, og ikke så overhældt med features.
Ens webside over film er også en del pænere.
Jeg hev størstedelen af 1000 film overfra DVDProfiler, og mens man lige er nødt til at gå igennem filmene, så synes jeg det fungerede okay, og virkede ikke som en uoverkommelig opgave. Der er lidt med boxsets, der vil stå 2 gange, da DVDprofiler, styrer dette på en underlig måde.
Point-system er sat op til at give noget tilbage, til dem der bidrage til filmdatabasen. Der er ikke noget man behøver at rode med overhovedet, og ikke et must for programmet.
Som tidligere nævnt her i tråden, så er dens største styrke de rigtig gode apps til iphone/ipad, som gør det nemt og lækkert at finde eller tilføje en film.
Jeg brugte det til at smide det hele i kasser, give alt en lokation, og indtaste det i programmet. Vist her.
#38624 Skeloboy 13 år siden
Det anede jeg ikke!
Det er også ganske fint, men ikke bedre end Paradis :)
Hvis I mangler en seværdighed, er jeg hjemme de næste par timer...så kan I komme og se min DVD-samling... ;)
#38625 dyg 13 år siden
#38626 wimmie 13 år siden
Desværre...man kan stadig få is, men det er slået sammen med en chokoladebutik og udvalget af is er meget mindre :(
#38627 dyg 13 år siden
#38628 davenport 13 år siden
#38629 Kiksmann 13 år siden
@38623 - Det er en fed detalje at man kan se traileren til den pågældende film :)
#38630 davenport 13 år siden