Jeg kan forhåbentlig få mig sparket til London i næste uge. Nogen forslag eller anbefalinger til hvad jeg skal se? Jeg skal ihvertfald ind og se James Bond udstillingen, det var ihvertfald det som gjorde at jeg fik ideen london.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Normalt får man kun 4-5 minutter (MAX 7) til at tale med skuespillerne til junkets, men det lader til, at jeg får hele 30 minutter med Dolph Lundgren i Stockholm på tirsdag. FEDT! Så må vi se, om han er med på en lille sketch... :-)
Normalt får man kun 4-5 minutter (MAX 7) til at tale med skuespillerne til junkets, men det lader til, at jeg får hele 30 minutter med Dolph Lundgren i Stockholm på tirsdag. FEDT! Så må vi se, om han er med på en lille sketch... :-)
Awesome!!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
[url= i ikke recreater den her scene :)[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#39281 Michael Andersen 13 år siden
#39282 davenport 13 år siden
#39283 Takfornu 13 år siden
#39284 Ericmase 13 år siden
Jeg møder Susanne Bier og nu skal du møde John Williams?! :(
#39285 MOVIE1000 13 år siden
#39286 The Insider 13 år siden
#39287 Batsy 13 år siden
Awesome!!
#39288 elwood 13 år siden
[url= i ikke recreater den her scene :)[/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"