Mange tak for hilsnerne. Og jeg beklager Misuma. Jeg skal nok prøve at være sød næste gang jeg tager fat i en af dine favoritter.
wimmie (39622) skrev:
Collateral (39605) skrev:
wimmie (39603) skrev:
Hvem nævnte du det for?
Og tillykke med fødselsdag for pokker! ;)
Min klasse (nogle og 30 mennesker) og mange tak!
Ok :)
Er der nogen der har reageret negativt? Eller måske andre med nogenlunde samme holdninger?
Grunden til jeg overhovedet sagde det, var at der var en anden elev der sagde at hun var "lidt tvivlende" omkring hendes tro. Så ja. Har ikke oplevet nogle direkte negative reaktioner, det nærmeste jeg er kommet det er hende der spurgte til min tro, hvilket naturligvis ikke er negativt, men hun spurgte først hvorfor jeg i det hele taget havde valgt denne uddannelse. Så måtte jeg jo forklare hende at jeg finder højskolelivet spændende og jo fint kan bakke op om livssynet og yada yada. Så nej ingen åbne negativiteter. Men hvad folk tænker ved man jo ikke. Det er nu også lige meget. Jeg har det ganske fint med min situation og vennegruppe. Ikke at det ikke kunne være hyggeligt at skabe nye venskaber osv. heroppe, men det er ikke et must for mig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Der er en forretning i Tyskland, lige over grænsen, hvor det er ret meget billigere, men jeg aner ikke hvad den hedder. Det er en undersøgelse værd. Skal nok sige til, hvis jeg finder ud af det før dig :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#39631 tiany 13 år siden
#39632 Collateral 13 år siden
Grunden til jeg overhovedet sagde det, var at der var en anden elev der sagde at hun var "lidt tvivlende" omkring hendes tro. Så ja. Har ikke oplevet nogle direkte negative reaktioner, det nærmeste jeg er kommet det er hende der spurgte til min tro, hvilket naturligvis ikke er negativt, men hun spurgte først hvorfor jeg i det hele taget havde valgt denne uddannelse. Så måtte jeg jo forklare hende at jeg finder højskolelivet spændende og jo fint kan bakke op om livssynet og yada yada. Så nej ingen åbne negativiteter. Men hvad folk tænker ved man jo ikke. Det er nu også lige meget. Jeg har det ganske fint med min situation og vennegruppe. Ikke at det ikke kunne være hyggeligt at skabe nye venskaber osv. heroppe, men det er ikke et must for mig.
#39633 Kiksmann 13 år siden
Nogen der kender et godt site at købe brugte studie bøger på?
#39634 davenport 13 år siden
#39635 The Insider 13 år siden
#39636 Kiksmann 13 år siden
Jeg takker :)
#39637 davenport 13 år siden
#39638 Kruse 13 år siden
Uhhhha....Du gjorde ikke Lord Beef Jerky til Van Damme....Big mistake! ;)
Og så blev jeg selv asiat.....Det ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige til :)
#39639 The Insider 13 år siden
#39640 wimmie 13 år siden
Og der ER altså kvinder med i the Expendables 2 (*hint*)