Dagen blev startet i Fitness World, og derefter en smut i Jysk og Silvan efter nogle kasser af en art, da mit skrivebord er blevet kraftigt reduceret, nu vi skal sidde to ved den. Der var dog ikke liiiige nogle der faldt i smag, så her roder stadig...
Så blev der også handlet løbetights, da jeg efterhånden altid ligner en cowboy, der lige er stået af hesten efter 5 dages ridt, efter hver løbetur. Jeg håber det hjælper på det!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Fuldstænding smadret efter 5 km løb. Håber sgu det bliver bedre.
Ellers skal dagen gå med at rode lidt med wordpress på et par sider. Synes bare aldrig der går ret længe før man løber ind i problemer, enten med plugin eller tema. Men så kan man jo sidde dage og pille ved den slags.
Derudover har jeg renset min gamle imac og sat den klar til salg. Så hvis nogle mangler, så sig endelig til.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Laver lidt søndagshygge i køkkenet. En stor gryde tomatsuppe med kødboller og friskbagte pølsehorn med sesam. Tror resten af dagen kommer til at gå herude, for jeg har også planer om mange andre ting..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#39711 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Jeps, det er lækkert! Jo tak, jeg ser også frem til at komme ud og køre igen. :D
#39712 DarkLight 13 år siden
Der var dog ikke liiiige nogle der faldt i smag, så her roder stadig...
Så blev der også handlet løbetights, da jeg efterhånden altid ligner en cowboy, der lige er stået af hesten efter 5 dages ridt, efter hver løbetur. Jeg håber det hjælper på det!
#39713 bhs 13 år siden
#39714 DarkLight 13 år siden
Ellers skal dagen gå med at rode lidt med wordpress på et par sider. Synes bare aldrig der går ret længe før man løber ind i problemer, enten med plugin eller tema. Men så kan man jo sidde dage og pille ved den slags.
Derudover har jeg renset min gamle imac og sat den klar til salg. Så hvis nogle mangler, så sig endelig til.
#39715 davenport 13 år siden
Tror resten af dagen kommer til at gå herude, for jeg har også planer om mange andre ting..
#39716 tiany 13 år siden
#39717 Highland Park 13 år siden
Apropos:
"Tiden løbet fra ost i Klovborg"
Det ka' Arla ikke være bekendt! Nu er Klovborg Kino byens eneste attraktion.
#39718 MMB 13 år siden
#39719 Highland Park 13 år siden
#39720 davenport 13 år siden