Men det ligner squ en typisk feelgood/bad movie fra spielberg, men skal squ se den Pga John Williams og DDL. Spielberg skuffer mig sjældnet, og kunne godt lide War Horse selvom den var lidt for pinlig.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#39912, jeg solgte hele moletjavsen for mange, mange år siden til cirka 800 dask. Jeg mener at have set flere af sæsonerne brugt i Blockbuster til 50 kr. pr. stk., så tjek måske din nærmeste blockbuster eller deres hjemmeside. Needless to say, serien er superb - især de første seks sæsoner og den første film :-)
#39912, jeg solgte hele moletjavsen for mange, mange år siden til cirka 800 dask. Jeg mener at have set flere af sæsonerne brugt i Blockbuster til 50 kr. pr. stk., så tjek måske din nærmeste blockbuster eller deres hjemmeside. Needless to say, serien er superb - især de første seks sæsoner og den første film :-)
Også tillykke til Tiany (kan ikke huske om jeg allerede har haft sagt det). Må den lille ny bringe mange gode tider med sig. Og når den for femte gang vækker dig om natten, så glæd dig over, at du "kun" har et barn, som holder dig vågen.
Det er jeg også... især fordi vi har en pige der først falder til ro kl.4, indtil da er hun vågen en gang i timen og vil have mad... så mor har kun fået 3-4 timers søvn i nat. Havde aldrig troet at jeg skulle begynde at få en vane med at gå i seng kl.20.30 :D
Og min mand som ellers er natte menneske er ligeså smadret :D
#39911 Highland Park 13 år siden
#39912 MOVIE1000 13 år siden
#39913 Batsy 13 år siden
#39914 Batsy 13 år siden
Han kan lide Saw serien, who knows ;)
Men det ligner squ en typisk feelgood/bad movie fra spielberg, men skal squ se den Pga John Williams og DDL. Spielberg skuffer mig sjældnet, og kunne godt lide War Horse selvom den var lidt for pinlig.
#39915 The Insider 13 år siden
#39916 MOVIE1000 13 år siden
Så 699 er en rimelig pris, for dem når de er brugt?
Det er forresten den her box. http://cdon.dk/film/x-files_-_samlarbox%3a_season_...
#39917 The Insider 13 år siden
#39918 Neranders 13 år siden
Og angående mit råb om hjælp angående filmlicens, kan jeg følge op på det med, at det har vist sig, skolen er i besiddelse af de fornødne licenser. :)
"That's rough, buddy."
#39919 Ericmase 13 år siden
Helt enig! Dog synes jeg alle sæsonerne er ret fine og den første film of course, men den anden synes jeg på flere måder var kedelig. :-)
#39920 tiany 13 år siden
Det er jeg også... især fordi vi har en pige der først falder til ro kl.4, indtil da er hun vågen en gang i timen og vil have mad... så mor har kun fået 3-4 timers søvn i nat.
Havde aldrig troet at jeg skulle begynde at få en vane med at gå i seng kl.20.30 :D
Og min mand som ellers er natte menneske er ligeså smadret :D