Nej, 3D'en er ikke videre fantastisk, men jeg ville nu stadig klart vælge 3D på engelsk i stedet for 2D på dansk. Dog er 3D'en aldrig rigtig noget irritationsmoment overhovedet. Se den i 3D - uden tvivl endda. :)
Mht. selve filmen, så synes jeg faktisk dens plot og karakterer virker ret 00'er Disney-agtige, og altså dermed ikke videre fantastisk. Alt i alt er det dog en fin oplevelse, lige over middel. :)
Der er påfaldende mange af kommentarerne, der er skrevet af brugere, der aldrig har skrevet en kommentar før. Jeg er nok bare paranoid, men for mig lugter det lidt af "corporate plants". Jeg har svært ved at koble brugen af ord som "skal ses ultimo januar" sammen med en persontype, der er vild med Rasmus Heides film.
Jeg er nok bare en snob. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Sidder og kigger ud af vinduet og gruer for den regn, der lige nu synes at have pisket ned over matriklen med ufortrøden styrke i noget der ligner fem timer. Det må hjertens gerne holde inde snarest muligt, da jeg ellers frygter for en ordentlig omgang forkølelse når jeg om halvanden time skal på arbejde!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Puha, nogle af jer så måske mit opslag på FB i går, hvor jeg efterspurgte hjælp til at finde et arbejde. Jeg er lige blevet kontaktet af en netværksforbindelse hos Lederne, der mangler en konsulent i Kolding, så nu er materialet sendt. Det er yderst spændende! Jeg har virkelig trukket på netværket de sidste par dage, men det har jo vist sig at gi pote i første omgang :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg sidder selv 200km sydøst for Tallinn på en gammel gård, der nu er "hotel". Firmakortet bliver brugt maksimalt på aftensmaden, der (for 3. dag i streg) byder på franskbrød med ost og salami...
I morgen tager vi til Tallinn og skal på et ordentligt hotel, hvor der skal spises lidt bedre mad... forhåbentligt!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Der er påfaldende mange af kommentarerne, der er skrevet af brugere, der aldrig har skrevet en kommentar før. Jeg er nok bare paranoid, men for mig lugter det lidt af "corporate plants".
Det skulle ikke undre mig, hvis det var tilfældet. Tag nu f.eks. din udvalgte førstegangsbrugers afsluttende bemærkning:
http://www.kino.dk/film/a/al/alle skrev:
Ps. Tak for lakridserne..
Thomsen (40244) skrev:
Jeg har svært ved at koble brugen af ord som "skal ses ultimo januar" sammen med en persontype, der er vild med Rasmus Heides film.
#40241 MMB 13 år siden
Mht. selve filmen, så synes jeg faktisk dens plot og karakterer virker ret 00'er Disney-agtige, og altså dermed ikke videre fantastisk. Alt i alt er det dog en fin oplevelse, lige over middel. :)
#40242 Highland Park 13 år siden
"Halløj i 2'eren"
Jeg skal lige love for, at Kino.dk er blevet løbet over ende af testvisningens benovede publikum:
http://www.kino.dk/film/a/al/alle
#40243 Ericmase 13 år siden
How wouldn't I know that? :D
De har nok en meget lille hjerne.
#40244 Thomsen 13 år siden
Der er påfaldende mange af kommentarerne, der er skrevet af brugere, der aldrig har skrevet en kommentar før. Jeg er nok bare paranoid, men for mig lugter det lidt af "corporate plants". Jeg har svært ved at koble brugen af ord som "skal ses ultimo januar" sammen med en persontype, der er vild med Rasmus Heides film.
Jeg er nok bare en snob. :-)
#40245 HonoDelLoce 13 år siden
#40246 davenport 13 år siden
Jeg har virkelig trukket på netværket de sidste par dage, men det har jo vist sig at gi pote i første omgang :)
#40247 dyg 13 år siden
Jeg sidder selv 200km sydøst for Tallinn på en gammel gård, der nu er "hotel". Firmakortet bliver brugt maksimalt på aftensmaden, der (for 3. dag i streg) byder på franskbrød med ost og salami...
I morgen tager vi til Tallinn og skal på et ordentligt hotel, hvor der skal spises lidt bedre mad... forhåbentligt!
#40248 Highland Park 13 år siden
Det skulle ikke undre mig, hvis det var tilfældet. Tag nu f.eks. din udvalgte førstegangsbrugers afsluttende bemærkning:
He he... :)
#40249 davenport 13 år siden
#40250 HelmerJ 13 år siden