Er stadigvæk tynget af snot. Og kæresten har undervisning frem til kl. 21, så kan ikke engang nyde godt af den ellers obligatoriske omsorgsfulde forplejning. Fordømt! :-)
Nå, men vil fordrive resten af dagen med mere kaffe/ te og dårligt tv. Måske også en film eller to.
Fik lige tilbudt lidt ekstra arbejde med at finde dækbilleder til en introduktion til en serie. Jeg håber sgu, at den her forkølelse er hurtigt overstået, for det skal afleveres lige om lidt.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jeg tuller rundt fra rum til rum, og ved ikke hvad jeg skal lave. Jeg har ordnet det jeg kan i huset, og har det rigtig skidt. De sidste par dage, har min puls hamret der ud af, og jeg har trykken for brystet. Der ligger regninger på mange tusinde kroner, og vi har selv 1000,- til resten af måneden, til en familie på fire. Jeg bliver snart desperat, hvis der ikke kommer en løsning. Banken svarer ikke tilbage, og jeg kan føle en slags stress/angst-reaktion. Det hjælper bestemt ikke at gå rundt herhjemme, og føle sig hægtet af verden.. :/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hidser mig lidt op over at folk ikke holder vasketiderne på vores kollegie. Hvor er det en triviel ting at hidse sig op over, men hvor skide svært er det at kigge på en tavle og tjekke om der er reserveret.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Sidder på arbejde og ser Son's of Anarchy sammen med en kammerat, vi mangler en ordentlig skærm, men det må vente til vi fortsætter hjemme ved mig, når jeg får fri...
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Sidder på arbejde og ser Son's of Anarchy sammen med en kammerat, vi mangler en ordentlig skærm, men det må vente til vi fortsætter hjemme ved mig, når jeg får fri...
Niice!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg tuller rundt fra rum til rum, og ved ikke hvad jeg skal lave. Jeg har ordnet det jeg kan i huset, og har det rigtig skidt. De sidste par dage, har min puls hamret der ud af, og jeg har trykken for brystet. Der ligger regninger på mange tusinde kroner, og vi har selv 1000,- til resten af måneden, til en familie på fire. Jeg bliver snart desperat, hvis der ikke kommer en løsning. Banken svarer ikke tilbage, og jeg kan føle en slags stress/angst-reaktion. Det hjælper bestemt ikke at gå rundt herhjemme, og føle sig hægtet af verden.. :/
Føler med dig Davenport - der er ikke noget mere stressende end at mangle penge og regningerne bliver ved med at ligge i postkassen. Men har lige et spørgsmål:
Den 27. September skriver du "Så gik der endelig dagpenge ind. De var savnet! Så nu er der handlet ind til den store guldmedalje."
Er jeres økonomi virkelig så stram, så i kan gå fra indtægt til 0 på små 6 dage? Har i styr på budget osv?
Jeg er selv ansat indenfor økonomi, og kan virkelig ikke forstå at en indtægt kan komme ind d. 27 og allerede den 3 oktober er man mere eller mindre i minus.
Det handler om at der denne måned er regninger på 17.110,- og dette er en af de måneder, hvor alle de store ting skal betales. Der gik ca. 21.000 ind i DP, og banken trak 19. Efter der er handlet ind til en uge, og der er hældt benzin på bilen, er der en tusse tilbage. Ud af dem, skal vi spise, køre osv. Næste uge skal jeg som sagt til samtale i Odense, og det skærer også hårdt i budgettet, selv om det kan vise sig at jeg jo får et arbejde ud af det. Vi har fået lov ikke at betale af på vores lån i 3. mdr. og dette er sidste måned den går, så fra næste måned ser det endnu værre ud. Jeg ved ikke mine levende råd, og er nødt til at leve fra måned til måned. Jeg har ikke fået fat i andet end min bankrådgivers svarer hele dagen, så nu står den på endnu en søvnløs nat. Og jeg kan snart ikke hænge sammen. Suk.. Jeg misunder virkelig dem, der bare kan få alt til at hænge sammen, og altid har hvad der skal til både økonomisk og overskud til livet som sådan. Men det er sådan det hænger sammen..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#40401 Zombi 13 år siden
Nope you ruined it.
#40402 Thomsen 13 år siden
Nå, men vil fordrive resten af dagen med mere kaffe/ te og dårligt tv. Måske også en film eller to.
Fik lige tilbudt lidt ekstra arbejde med at finde dækbilleder til en introduktion til en serie. Jeg håber sgu, at den her forkølelse er hurtigt overstået, for det skal afleveres lige om lidt.
#40403 davenport 13 år siden
Jeg tuller rundt fra rum til rum, og ved ikke hvad jeg skal lave. Jeg har ordnet det jeg kan i huset, og har det rigtig skidt. De sidste par dage, har min puls hamret der ud af, og jeg har trykken for brystet.
Der ligger regninger på mange tusinde kroner, og vi har selv 1000,- til resten af måneden, til en familie på fire.
Jeg bliver snart desperat, hvis der ikke kommer en løsning. Banken svarer ikke tilbage, og jeg kan føle en slags stress/angst-reaktion. Det hjælper bestemt ikke at gå rundt herhjemme, og føle sig hægtet af verden..
:/
#40404 Collateral 13 år siden
#40405 HelmerJ 13 år siden
#40406 misuma 13 år siden
Det tror jeg ikke er svært at sætte sig ind i for mit vedkommende. Det må være dybt frustrerende.
Coll:
Kender det godt her fra blokken.
#40407 DarkLight 13 år siden
Niice!
#40408 intak 13 år siden
Føler med dig Davenport - der er ikke noget mere stressende end at mangle penge og regningerne bliver ved med at ligge i postkassen. Men har lige et spørgsmål:
Den 27. September skriver du "Så gik der endelig dagpenge ind. De var savnet! Så nu er der handlet ind til den store guldmedalje."
Er jeres økonomi virkelig så stram, så i kan gå fra indtægt til 0 på små 6 dage? Har i styr på budget osv?
Jeg er selv ansat indenfor økonomi, og kan virkelig ikke forstå at en indtægt kan komme ind d. 27 og allerede den 3 oktober er man mere eller mindre i minus.
#40409 misuma 13 år siden
#40410 davenport 13 år siden
Efter der er handlet ind til en uge, og der er hældt benzin på bilen, er der en tusse tilbage.
Ud af dem, skal vi spise, køre osv. Næste uge skal jeg som sagt til samtale i Odense, og det skærer også hårdt i budgettet, selv om det kan vise sig at jeg jo får et arbejde ud af det.
Vi har fået lov ikke at betale af på vores lån i 3. mdr. og dette er sidste måned den går, så fra næste måned ser det endnu værre ud.
Jeg ved ikke mine levende råd, og er nødt til at leve fra måned til måned.
Jeg har ikke fået fat i andet end min bankrådgivers svarer hele dagen, så nu står den på endnu en søvnløs nat. Og jeg kan snart ikke hænge sammen.
Suk.. Jeg misunder virkelig dem, der bare kan få alt til at hænge sammen, og altid har hvad der skal til både økonomisk og overskud til livet som sådan.
Men det er sådan det hænger sammen..