Nu mente jeg mere maden! ;) Men den er bare en tynd omgang quotes og råd. Bogen er essensen og så at ha nogle fisk. Jeg har vidst 5-6 bamser, som er blevet kastet rundt en million gange blandt mine kursister. Først tror de jeg er åndsvag, senere spørger de efter dem :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det er altså også svært at vide, når en bog også hedder det! ;)
Bogen er også ret god. Da jeg først læste den, var det sød historie, åbnende op for lidt tanker om attitude og valg deraf, men det blev kun ved det. Først efter at have oplevet en Fish! agtig effekt på mig selv igennem Fiona Harrolds bog, nævnt i min tidligere kommentar, har jeg for alvor taget Fish! til mig. :) Det kan være, sådan en Fish! bamse skal være min belønning!
Ha! Tanken om at komme ind i klassen tidligt om morgenen og starte dagen med at koste rundt med fire farverige plys-fisk til morgentrætte klassekammerater, er til umådelig morskab. :D
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Er lige hjemvendt fra min første Champions League-kamp (altså, som del af pressen ;) ).
Det kan godt være, at det var Womens Champions League, men der var hymne og hele pivtøjet med emsige UEFA-repræsentanter, der ville bestemme hvor meget bordplads hver journalist fik !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
$29.99 for fire styks, og sikkert med told og afgifter oven i, så det er lidt out of the question som belønning. Måske det kan gå som julegave ønske i stedet for, og ellers må jeg besøge lignende arbejdspladser som dem du har haft (der du har været, er der nok ikke flere tilbage. ;).
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Fik lige regnskabet for sidste års vand/varme-forbrug. En efterbetaling på 5600kr den 1/12 :/ Så kan man pludseligt godt mærke, at der ikke længere kun bor 1 person på adressen, og hold nu kæft, hvor kvinder da åbenbart bruger meget varme!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Godt spørgsmål. Min logik siger mig, at det er en ordning, lavet til folk uden uddannelse, uden at lægge hovedet på blokken.
Kunne godt blive voksenlærling.
Der er tre måder, man kan begynde på: 1) Med grundforløbet 2) finde en læreplads først og begynde der 3) som mesterlære
Vil faktisk helst tage det med grundforløbet først, men så får jeg kun SU...og der får jeg udbetalt ca. 5000 ke og har faste udgifter for 8400 kr :)
Men jeg vil lede efter lærepladser nu...og tror faktisk helst, jeg vil være i noget kantine-agtigt, for så skal man ikke lave det samme igen og igen og igen og igen...
Fik lige regnskabet for sidste års vand/varme-forbrug. En efterbetaling på 5600kr den 1/12 :/ Så kan man pludseligt godt mærke, at der ikke længere kun bor 1 person på adressen, og hold nu kæft, hvor kvinder da åbenbart bruger meget varme!
Og toilet papir. Læg mærke til det.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#40431 Neranders 13 år siden
Jeg har læst bogen, men kender ikke rigtig til Fish-sticks.
"That's rough, buddy."
#40432 davenport 13 år siden
Men den er bare en tynd omgang quotes og råd. Bogen er essensen og så at ha nogle fisk. Jeg har vidst 5-6 bamser, som er blevet kastet rundt en million gange blandt mine kursister. Først tror de jeg er åndsvag, senere spørger de efter dem :D
#40433 Neranders 13 år siden
Det er altså også svært at vide, når en bog også hedder det! ;)
Bogen er også ret god. Da jeg først læste den, var det sød historie, åbnende op for lidt tanker om attitude og valg deraf, men det blev kun ved det. Først efter at have oplevet en Fish! agtig effekt på mig selv igennem Fiona Harrolds bog, nævnt i min tidligere kommentar, har jeg for alvor taget Fish! til mig. :) Det kan være, sådan en Fish! bamse skal være min belønning!
Ha! Tanken om at komme ind i klassen tidligt om morgenen og starte dagen med at koste rundt med fire farverige plys-fisk til morgentrætte klassekammerater, er til umådelig morskab. :D
"That's rough, buddy."
#40434 HonoDelLoce 13 år siden
Det kan godt være, at det var Womens Champions League, men der var hymne og hele pivtøjet med emsige UEFA-repræsentanter, der ville bestemme hvor meget bordplads hver journalist fik !
#40435 davenport 13 år siden
#40436 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#40437 dyg 13 år siden
#40438 Skeloboy 13 år siden
Kunne godt blive voksenlærling.
Der er tre måder, man kan begynde på:
1) Med grundforløbet
2) finde en læreplads først og begynde der
3) som mesterlære
Vil faktisk helst tage det med grundforløbet først, men så får jeg kun SU...og der får jeg udbetalt ca. 5000 ke og har faste udgifter for 8400 kr :)
Men jeg vil lede efter lærepladser nu...og tror faktisk helst, jeg vil være i noget kantine-agtigt, for så skal man ikke lave det samme igen og igen og igen og igen...
#40439 MOVIE1000 13 år siden
Og toilet papir. Læg mærke til det.
#40440 dyg 13 år siden