Gravatar

#40451 davenport 13 år siden

Skulle til rådighedssamtale ved Ramsdal i dag, men hende konsulenten syntes ikke vi skulle snakke om alle reglerne, da hun kunne se at jeg kendte alt til det.
I stedet ville hun give mit materiale til sin chef!
Og så ringede hun en halv time senere, og sagde at chefen ville henvende sig til mig næste uge mhp. en jobsamtale...
Vildt nok. To samtaler i næste uge :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#40452 Wangsgaard 13 år siden

davenport (40451) skrev:
Skulle til rådighedssamtale ved Ramsdal i dag, men hende konsulenten syntes ikke vi skulle snakke om alle reglerne, da hun kunne se at jeg kendte alt til det.
I stedet ville hun give mit materiale til sin chef!
Og så ringede hun en halv time senere, og sagde at chefen ville henvende sig til mig næste uge mhp. en jobsamtale...
Vildt nok. To samtaler i næste uge :)

Fedt! Håber virkelig det lykkes og så giver jeg sgu en bajer til julefrokosten :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#40453 davenport 13 år siden

Tak og tjek ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#40454 Skeloboy 13 år siden

Thomsen (40450) skrev:
#48 - Håber det lykkes for dig. Min kærestes ene søster er voksenlærling som kok, og det er vist ret svært at få plads, fordi virksomheden skal betale mere for en voksenlærling end en ung.

De første to år er en voksenlærling gratis for virksomheden.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#40455 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden

Der giver i hvert fald et tilskud på 30 kroner i timen i de første 2 år. For almindelige elever kan der gives et tilskud på 70.000 kroner, som dog først bliver udbetalt når fagprøven og dermed uddannelsen er bestået.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#40456 evermind 13 år siden

I morgen skrider jeg min fede vej til New York. Ha' det godt og på gensyn, alle I herlige filmz'ere! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#40457 Kruse 13 år siden

God tur, Ruben! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#40458 Batsy 13 år siden

evermind (40456) skrev:
I morgen skrider jeg min fede vej til New York. Ha' det godt og på gensyn, alle I herlige filmz'ere! :)

Heldige zombie slayer, god tur!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#40459 evermind 13 år siden

#40457+58 Takker! :)

Og Batsy, hvis du synes, dét er heldigt, så vent til jeg fortæller, det falder sammen med Comic Con, og jeg har billet til om fredagen. ;P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#40460 Batsy 13 år siden

evermind (40459) skrev:
Og Batsy, hvis du synes, dét er heldigt, så vent til jeg fortæller, det falder sammen med Comic Con, og jeg har billet til om fredagen. ;P

I will look for you
I will find you
and i will kill you

Kind regards batman.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: