Gravatar

#40621 Kruse 13 år siden

De skulle tage at se "Secretary" i stedet for. Den indeholder både sadomasochisme og et kærlighedsforhold. Den mandlige hovedrolle hedder endda også Mr. Grey. Og så er Maggie Gyllenhaal ganske fræk i den film :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#40622 tiany 13 år siden

Kruse (40621) skrev:
De skulle tage at se "Secretary" i stedet for. Den indeholder både sadomasochisme og et kærlighedsforhold. Den mandlige hovedrolle hedder endda også Mr. Grey. Og så er Maggie Gyllenhaal ganske fræk i den film :)

Ja, den er god.
Valar morghulis
Gravatar

#40623 Collateral 13 år siden

Kruse (40621) skrev:

Fremragende film :D
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#40624 DarkLight 13 år siden

wimmie (40619) skrev:
Åh ja, dem kender jeg desværre flere af; folk falder helt i svime over den bog - og især den mandlige hovedperson....ja, for hvem vil da ikke gerne have en jaloux kæreste der ville bestemme hvad du spiste, hvor meget du spiste, hvilket tøj du gik i, hvad du kørte og hvem du var sammen med; meget tiltrækkende :/

Jeg foreslår I laver en skiftevis oplæsning af de bedste afsnit til julefrokosten :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#40625 wimmie 13 år siden

DarkLight (40624) skrev:
Jeg foreslår I laver en skiftevis oplæsning af de bedste afsnit til julefrokosten :)

Haha ;D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#40626 tiany 13 år siden

Altid rart at blive tæppebombet med mails fra Facebook, fordi en eller anden har forsøgt at nustille min kode aka hacke min konto.
Valar morghulis
Gravatar

#40627 wimmie 13 år siden

Er FB nede?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#40628 Wangsgaard 13 år siden

wimmie (40627) skrev:
Er FB nede?

ikke hos mig
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#40629 Neranders 13 år siden

Så er det kun i Jylland.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#40630 HonoDelLoce 13 år siden

Det virker heller ikke herhjemme fra hverken telefon, tablets eller computeren :)

Og ja - det er i Jylland ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: