De skulle tage at se "Secretary" i stedet for. Den indeholder både sadomasochisme og et kærlighedsforhold. Den mandlige hovedrolle hedder endda også Mr. Grey. Og så er Maggie Gyllenhaal ganske fræk i den film :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
De skulle tage at se "Secretary" i stedet for. Den indeholder både sadomasochisme og et kærlighedsforhold. Den mandlige hovedrolle hedder endda også Mr. Grey. Og så er Maggie Gyllenhaal ganske fræk i den film :)
Fremragende film :D
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Åh ja, dem kender jeg desværre flere af; folk falder helt i svime over den bog - og især den mandlige hovedperson....ja, for hvem vil da ikke gerne have en jaloux kæreste der ville bestemme hvad du spiste, hvor meget du spiste, hvilket tøj du gik i, hvad du kørte og hvem du var sammen med; meget tiltrækkende :/
Jeg foreslår I laver en skiftevis oplæsning af de bedste afsnit til julefrokosten :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#40621 Kruse 13 år siden
#40622 tiany 13 år siden
Ja, den er god.
#40623 Collateral 13 år siden
Fremragende film :D
#40624 DarkLight 13 år siden
Jeg foreslår I laver en skiftevis oplæsning af de bedste afsnit til julefrokosten :)
#40625 wimmie 13 år siden
Haha ;D
#40626 tiany 13 år siden
#40627 wimmie 13 år siden
#40628 Wangsgaard 13 år siden
ikke hos mig
#40629 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#40630 HonoDelLoce 13 år siden
Og ja - det er i Jylland ;)