Går hvileløst rundt og venter på de ringer fra Lederne, og fortæller om jeg er købt eller solgt... Har næsten ikke sovet i nat og været oppe siden kl. 6, så det har satme været en lang dag efterhånden...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
@Dave - Krydser alt hvad der kan krydses (fingre, ben og boller) for dig!
Min kæreste er selv i arbejdsløshedshelvedet og får det ene afslag efter det andet, hvilket nager hende grænseløst, hvilket så igen nager mig grænseløst, men jeg aner ikke hvad jeg kan gøre udover at støtte hende så godt som jeg kan. Heldigvis har hun et fint løntilskudsjob indtil februar, så hun har noget at give sig til i dagtimerne.. Men det bliver hårdt, når hun ikke kan være der længere :(
Jeg sidder selv og halvsover på min pind. Har min første lange træningsuge i lang tid (6½ time indtil videre, og der venter lidt spinning og løb i weekenden), og det sammenholdt med en diæt, så har jeg på 1½ uge smidt lige omkring 4kg (de første er naturligvis væske og andet bras, der har hobet sig op i kroppen, så det kommer til at gå noget langsomt fra nu af). Nu mangler der bare de næste 8kg (så jeg runder 80kg) inden næste marathon til januar.
Hele kontoret skrider på ferie lige om lidt, og så sidder jeg alene tilbage hele næste uge og sveder :/ Mon ikke, der bliver mulighed for nogle korte dage :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#40641 Skeloboy 13 år siden
Drik en tår når han siger: Ace, Ventura, Pet, Detective, loser eller alrighty then
Drik konstant når: han snakker med røven eller kører med hovedet ud af vinduet
#40642 DarkLight 13 år siden
Jamen har han aflagte dimser, aftager jeg dem gerne. Også diverse tips og tricks :)
#40643 davenport 13 år siden
#40644 dyg 13 år siden
Min kæreste er selv i arbejdsløshedshelvedet og får det ene afslag efter det andet, hvilket nager hende grænseløst, hvilket så igen nager mig grænseløst, men jeg aner ikke hvad jeg kan gøre udover at støtte hende så godt som jeg kan. Heldigvis har hun et fint løntilskudsjob indtil februar, så hun har noget at give sig til i dagtimerne.. Men det bliver hårdt, når hun ikke kan være der længere :(
Jeg sidder selv og halvsover på min pind. Har min første lange træningsuge i lang tid (6½ time indtil videre, og der venter lidt spinning og løb i weekenden), og det sammenholdt med en diæt, så har jeg på 1½ uge smidt lige omkring 4kg (de første er naturligvis væske og andet bras, der har hobet sig op i kroppen, så det kommer til at gå noget langsomt fra nu af). Nu mangler der bare de næste 8kg (så jeg runder 80kg) inden næste marathon til januar.
Hele kontoret skrider på ferie lige om lidt, og så sidder jeg alene tilbage hele næste uge og sveder :/ Mon ikke, der bliver mulighed for nogle korte dage :)
#40645 Wangsgaard 13 år siden
Han har ikke aflagte dimser men du kan måske skrive til ham på FB med spørgsmål for jeg ved ikke meget om det :S
#40646 DarkLight 13 år siden
#40647 davenport 13 år siden
Nu ser det virkelig sort ud! Det koster nok bilen, og dermed kan vi ingen steder komme..
#40648 Kruse 13 år siden
#40649 DarkLight 13 år siden
Argh Dammit! Håber det går! Tanker herfra!
#40650 wimmie 13 år siden
Øv noget crap :(