De sidste to dage har været crazy.. Jeg havde besluttet at bare tage mit nye arbejde, og pakke kasser ind, og ellers holde min kæft. Og det kunne jeg selvfølgelig ikke overholde. Så jeg skrev en 3 siders "afhandling" til chefen i går aftes, som var yderst konstruktiv. Ikke kritik, bare betragtninger. Og hans reaktion var overvældende. Jeg fik sent i aftes en lang mail, hvor han priste mit tiltag, og gerne ville bruge mine reflektioner fremadrettet. Det mundede ud i endnu en 3 siders i aften, hvor jeg kommenterede på hans mail, og bla. gav mine synspunkter på hvad supportere skal gøre "på gulvet" og også arbejdsglæde. Jeg har nemlig hørt, at Terminal 3 hvor jeg arbejder, har et dårligt omdømme i verden udenfor. Jeg spurgte ham så om hvad det er vi sælger? Vi sælger sgu da glæde. Vi pakker for BR og T ´R U, og det skal da smitte af på medarbejderne, at vi hver dag gør 5000 - 10000 kunder glade. Jeg er spændt på hvad han svarer. Jeg fornemmer at jeg er ved at skabe mit eget job, som hele tiden har været mit ønske, nemlig at fungerer som en feel good medarbejder, der sørger for at alle er glade. Og der skal indføres FISH! asap. Han lyder meget interesseret, så jeg er meget spændt!
Typisk mig, ikke at kunne holde kæft. Men det har før vist sig at give pote, og om ikke andet, så har jeg fra i går udviddet mit netværk med 7 ledere, da han mente at hans team skulle tage ved lære af mine reflektioner.
Fedt!! :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Nå, prøvede kræfter med at lave en joker stemme, so far har en eller anden random youtube dude sagt jeg lyder som en britisk Heath legder. Om jeg gør det, synes jeg nu ikke da jeg har en meget mere "hæser" og lysere stemme, men ja! Giv endelig et look :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Jeg fornemmer at jeg er ved at skabe mit eget job, som hele tiden har været mit ønske, nemlig at fungerer som en feel good medarbejder, der sørger for at alle er glade. Og der skal indføres FISH! asap. Han lyder meget interesseret, så jeg er meget spændt!
Typisk mig, ikke at kunne holde kæft. Men det har før vist sig at give pote, og om ikke andet, så har jeg fra i går udviddet mit netværk med 7 ledere, da han mente at hans team skulle tage ved lære af mine reflektioner.
Det er sgu et super initiativ du har taget, som man kun kan tage hatten af for. Du må have al mulig held og lykke med dit projekt/dine jobplaner. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#41401 Verbal 13 år siden
Så din datter fik en rolle i eksorcisten ved at du holdte en lighter under låsen på postkassen? Spøjst :-)
#41402 HelmerJ 13 år siden
Hende har jeg købt gave til
#41403 davenport 13 år siden
#41404 HelmerJ 13 år siden
#41405 davenport 13 år siden
Så jeg skrev en 3 siders "afhandling" til chefen i går aftes, som var yderst konstruktiv. Ikke kritik, bare betragtninger. Og hans reaktion var overvældende.
Jeg fik sent i aftes en lang mail, hvor han priste mit tiltag, og gerne ville bruge mine reflektioner fremadrettet.
Det mundede ud i endnu en 3 siders i aften, hvor jeg kommenterede på hans mail, og bla. gav mine synspunkter på hvad supportere skal gøre "på gulvet" og også arbejdsglæde. Jeg har nemlig hørt, at Terminal 3 hvor jeg arbejder, har et dårligt omdømme i verden udenfor.
Jeg spurgte ham så om hvad det er vi sælger? Vi sælger sgu da glæde. Vi pakker for BR og T ´R U, og det skal da smitte af på medarbejderne, at vi hver dag gør 5000 - 10000 kunder glade. Jeg er spændt på hvad han svarer.
Jeg fornemmer at jeg er ved at skabe mit eget job, som hele tiden har været mit ønske, nemlig at fungerer som en feel good medarbejder, der sørger for at alle er glade.
Og der skal indføres FISH! asap.
Han lyder meget interesseret, så jeg er meget spændt!
#41406 Neranders 13 år siden
Bare de mange polakkere ikke forstår kasten med fisk som at kaste med varer. ;)
"That's rough, buddy."
#41407 Kiksmann 13 år siden
#41408 Batsy 13 år siden
#41409 dyg 13 år siden
Tirsdag morgen drager jeg og kæresten en uge til Costa Del Sol. Det bliver dejligt med en smule højere temperaturer end de her minusgrader!
#41410 NightHawk 13 år siden
Det er sgu et super initiativ du har taget, som man kun kan tage hatten af for. Du må have al mulig held og lykke med dit projekt/dine jobplaner. :)