Gravatar

#41571 davenport 13 år siden

Stiller du op til Mr. World?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#41572 HelmerJ 13 år siden

Tror jeg ville ha større held med Mr. Kashyyyk
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#41573 Ispep 13 år siden

Er ved at lave en liste over årets film, men venter lige nogle dage, da jeg skal se Life Of Pi på onsdag, som lukker og slukker et ellers fint filmår.
Gravatar

#41574 MMB 13 år siden

Ispep (41573) skrev:
Er ved at lave en liste over årets film, men venter lige nogle dage, da jeg skal se Life Of Pi på onsdag, som lukker og slukker et ellers fint filmår.

Set Amour og Intouchables?
Gravatar

#41575 Ispep 13 år siden

Nej desværre. Det bliver nok først på blu ray, da jeg skal kører en længere tur hvis jeg skal se Amour, og selvom det sikkert er en stærk film, har jeg ikke behov for at se den i bio og kører 100km efter den. Intouchables ved jeg ikke rigtigt, men ser den nok også på blu ray. Jeg ville dog ønske jeg havde set flere film som Zero Dark Thirty, Cloud Atlas, The Master etc, så derfor vil min liste nok være lidt ufuldendt, men sådan er det når man ikke kan få alle filmene på samme tidspunkt som amerikanerne :D Ja, der er sgu en del jeg ikke har set.
Gravatar

#41576 MOVIE1000 13 år siden

HelmerJ (41570) skrev:
Lige kommet ind efter en 10km tur i sne og blæst. Med lidt sne i skæget

Kunne skægget ikke være inde i jakken? :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#41577 MMB 13 år siden

Ispep (41575) skrev:

Nej desværre. Det bliver nok først på blu ray, da jeg skal kører en længere tur hvis jeg skal se Amour, og selvom det sikkert er en stærk film, har jeg ikke behov for at se den i bio og kører 100km efter den. Intouchables ved jeg ikke rigtigt, men ser den nok også på blu ray. Jeg ville dog ønske jeg havde set flere film som Zero Dark Thirty, Cloud Atlas, The Master etc, så derfor vil min liste nok være lidt ufuldendt, men sådan er det når man ikke kan få alle filmene på samme tidspunkt som amerikanerne :D

Intouchables er et must-see, så er det sagt. ;) Uden at have set Amour tør jeg ike lave en topliste! :)
Men ja, ventetiden fra amerikansk til dansk premieredato er også årsagen til, at mine toplister kører efter amerikanske premieredatoer (undtagen for danske film). :)
Gravatar

#41578 Ispep 13 år siden

Foeller (41577) skrev:
mine toplister kører efter amerikanske premieredatoer

Det vælger jeg også at gøre i år. Medmindre jeg laver to top-5 lister, kan ikke helt beslutte mig. Men hvis jeg kun tager den amerikanske dato, så har jeg faktisk meget svært ved at finde på en top 5 på nuværende tidspunkt.
Gravatar

#41579 Skeloboy 13 år siden

Jeg tog afsted fra Odense lidt over 10 i dag, og er lige kommet til Vestjylland nu...:)

Toget var en smule forsinket, derfor nåede jeg ikke et skift i Herning...og de går kun hver 2. time, så skulle vente 2 timer i Herning...men det tog blev så aflyst, og så ringede jeg efter min far - som blev nødt til at køre på ikke sneryddede veje, fordi det gør man ikke altid her vest på. En 8 timers tur hjem...og Herning Banegård er fucking kedelig og kold. Men havde dog musik i ørerne og Hitchhiker's Guide To The Galaxy, og så mødte jeg en gammel folkeskolekammerat, jeg ikke havde set i 10 år.

Når jeg tænker over det, har der nok været en bus eller andet, da toget blev aflyst, men de sagde ikke noget om det, og det plejer de...nuvel...er hjemme til juleri nu :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#41580 tiany 13 år siden

Vil bare ønske alle på Filmz en rigtig glædelig jul - håber I får en dejlig dag og masser af hårde pakker :P
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: