Gravatar

#4171 davenport 15 år siden

Så er alt forsikring ordnet, og bilens ædlere dele sikret. Det har godt nok været nogle stressende dage, med bekymringer og ydmygelser, for at opnå resultatet, men det er iorden, og min hvilepuls kan komme under 150 igen...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4172 cyberzed 15 år siden

Overvejer om man kan slippe fri for straf hvis man slagter et par TDC folk der helt klart ikke magter deres opgave i at pushe min IP ud så derhjemme er der et stort sort hul uden indernet.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#4173 elwood 15 år siden

Don't hate the player, hate the game 8-)

Er det ikke sådan man siger hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4174 lagoni 15 år siden

Jeg har lige set at Baz Luhrmann vil filmatisere The Great Gatsby. Interessant valg, det virker som et godt projekt til ham. Desuden en fantastisk bog.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4175 davenport 15 år siden

Sidder og er lidt spændt på svar fra banken.
Obersten arvede 20k til jul fra sin farfar, og de skulle mm. være brugt til at dække de arvesmykker der blev stjålet da vi havde indbrud.
Men vores budget var i overtræk, så uden at spørge os, flyttede rådgiveren bare hendes arv over til at dække udgifterne. Han sagde godt nok at han havde prøvet at ringe til mig, men da han ikke kunne få fat i mig, gjorde han det bare.
Jeg skrev så 1½ side til bankdirektøren i dag, og brokkede mig, og meddelte at vi ikke ønsker yderligere kontakt til rådgiveren, og at jeg opsiger min investering i banken, og at vi iøvrigt vil have de penge tilbageført.
Ham rådgiveren har før været chef, men er blevet degraderet, men han forstår vidst ikke at kompetencerne fulgte degraderingen.
Hun har bare været så knust over det, helt utrøstelig, så vi har dermed også været godt gale i skralden.
Det fede er at mine forældre også har banken, og de er på vores side, så hvis de ikke gør noget, flytter de bank, hvilket er betragteligt! - Og de bad mig om at gøre direktøren opmærksom på det :D

Så nu venter jeg, men sådan en karl får nok en del mails i løbet af dagen...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4176 filmz-bigemaster666 15 år siden

ligger og laver lektier biologi og fysik og dansk og matmatik, Mindst 5 sider tilsammen arrrrg
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#4177 filmz-bigemaster666 15 år siden

glæder mig ik til 8 klase endu mere lektier, puha
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#4178 filmz-bigemaster666 15 år siden

håber da jeg får tid til at se de film jeg vil se i 2009 med mindre lektirne indavdere mit hoved
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#4179 wiseguy 15 år siden

Har lige købt en næsten ny bil ;o) Den har kun gået 13.000 km og min besparelse i forhold til en tilsvarende sprit ny er kr. 110.000 - Behøver jeg at sige, at jeg er en glad mand lige nu?
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#4180 davenport 15 år siden

Hæng i min dreng! Hvis du tror folkeskolen er hård, så får du en interessant oplevelse bagefter..... ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: