Gravatar

#41801 Kruse 13 år siden

Av, så prøvede man også lige at få 02 i en eksamen :(

Men det er i det mindste bestået, og heldigvis overstået nu.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#41802 Snaden 13 år siden

Æv, hvad var du oppe i?
Gravatar

#41803 Kruse 13 år siden

Snaden (41802) skrev:
Æv, hvad var du oppe i?

Medieproduktion II. Det var en form for gruppeeksamen(hvor vi dog var inde og fremlægge enkeltvis), hvor vi havde lavet en lille kortfilm(vi lavede en dokumentar) og udarbejdet en opgave som vi afleverede i december, og så skulle vi i dag op og fremlægge udfra den. Selve fremlæggelsen gik såmænd ganske fint for os alle, men vores film og opgave havde store mangler, som i sidste ende bunder i at vi ikke forberedte os godt nok inden vi gik igang, hvor vi lidt sprang over hvor gærdet var lavest(hvilket endte med en røvkedelig film). Det er vores egen skyld, men jeg havde dog stadig ikke troet at den ville blive så kritiseret så voldsomt som den gjorde.
Gravatar

#41804 Snaden 13 år siden

Ok nedtur. Har selv været oppe i medieproduktion B (godt nok nogle år siden), så jeg ved hvilket bøvl der kan være med en gruppe! Men op med humøret, det skal nok gå det hele!
Gravatar

#41805 Kruse 13 år siden

I sidste ende betyder den karakter vel heller ikke noget, og jeg har svært ved at få mig selv til at gå ret meget op i karakterer før Bachelor-opgaven og kandidatopgaven.
Gravatar

#41806 Snaden 13 år siden

Arh ok, jamen det er jo et helt andet niveau, så det skal jeg ikke kunne udtale mig om. :)
Gravatar

#41807 Wangsgaard 13 år siden

Kruse (41805) skrev:
I sidste ende betyder den karakter vel heller ikke noget, og jeg har svært ved at få mig selv til at gå ret meget op i karakterer før Bachelor-opgaven og kandidatopgaven.

Jeg har sgu også fået masser af 02'er så op med humøret det hele skal nok gå og når det kommer til alt tæller karakterene ikke så meget :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#41808 davenport 13 år siden

Var til bankmøde i dag. Der var fuld forståelse for at vi har 82,- i rådighedsbeløb i måneden, dog kunne de ikke hjælpe med noget konkret, da vores budget er skrabet helt ind til benet.
Dagens bedste råd: find et job..
Bedre end sidste råd: spørg mor og far..

Så nu skal man til at finde et job??? Dén kom sgu bag på mig...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#41809 Kruse 13 år siden

Wangsgaard (41807) skrev:
Jeg har sgu også fået masser af 02'er så op med humøret det hele skal nok gå og når det kommer til alt tæller karakterene ikke så meget :)

Ja, jeg tager det heller ikke så tungt :)

Det er kun i dag at jeg kommer til at ærgre mig over forløbet og resultatet. Fremover er jeg bare glad for at den er overstået :)
Gravatar

#41810 wimmie 13 år siden

davenport (41808) skrev:
Var til bankmøde i dag. Der var fuld forståelse for at vi har 82,- i rådighedsbeløb i måneden, dog kunne de ikke hjælpe med noget konkret, da vores budget er skrabet helt ind til benet.
Dagens bedste råd: find et job..
Bedre end sidste råd: spørg mor og far..

Så nu skal man til at finde et job??? Dén kom sgu bag på mig...

Ja, det er vildt sådan en indsigt de har, de bankrådgivere... Hvorfor har du dog ikke tænkt på dét med jobbet noget før? Det kunne have sparet dig for mange bekymringer ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: