Gravatar

#4191 filmz-Bruce 15 år siden

Uhmmm billede af Oppos kommende BD afspiller
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4192 elwood 15 år siden

Reg free... reg free...reg free...reg free...reg free... crossed fingers.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4193 Highland Park 15 år siden

#4192: Hehe... Er det bare mig eller er der noget galt med perspektivet, når man ser på tids- og kapitelangivelsen på forsiden af kreaturet? Burde cifrene ikke blive mindre jo dybere i billedet, de befinder sig? :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4194 Bony 15 år siden

#4184 & 4185 - Tak i to. Det er nu også på grund af jeres tidligere anbefalinger, at jeg overhovedet sprang på hovedet ud i de gamle klassikere. Noget jeg skulle have gjort for længe siden - for fanden hvor kunne de lave film dengang. Filmkunst, så det basker. :)

Bruce - Ville gerne bestille Legacy-udgaven, men jeg har ingen reg. 1 afspiller mere. Så må desværre "nøjes" med en mindre fancy udgave. Under alle omstændigheder, så bliver det "Double Indemnity" som bliver bestilt næste gang. :)

#4193 - Det er godt set. Du har ret. Det burde egentligt stå anderledes end det gør. Synes også at "power" og "blu-ray disc player bdp-83"-teksten ser lidt underligt ud. Lidt som om det er kopieret ind på billedet. Måske er det bare mig og mine gamle øjne der trænger til colabunde. :)

Lige meget hvad, så ser den sgu' lækker ud. Ligesom elwood, håber jeg også at den gik hen og blev reg. fri på både BD og DVD-siden. Det kunne være skønt..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4195 Highland Park 15 år siden

bony (4194) skrev:
#4193 - Det er godt set. Du har ret. Det burde egentligt stå anderledes end det gør. Synes også at "power" og "blu-ray disc player bdp-83"-teksten ser lidt underligt ud. Lidt som om det er kopieret ind på billedet. Måske er det bare mig og mine gamle øjne der trænger til colabunde. :)

Selve "power"-knappen ser også helt forkert ud. Det gør det meste faktisk! :D
Ja, det ligner et elendigt udført stykke photoshop-arbejde.

Jeg håber virkelig ikke, at det er vores øjne, den er gal med! ;)

Men den er sikkert fin. Jeg må ærligt indrømme, at jeg aldrig er stødt på det mærke før.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4196 wiseguy 15 år siden

#4181 Takker ;o)
Det blev en Citroën C4 Grand Picasso. Spritny koster den 339.900. Den har som sagt kun gået 13.000 fremstår spritny på alle leder og kanter, det eneste sted du kan se den er brugt er på km tælleren. Jeg fik den handlet ned i 230.000 på gaden m plader og hele svineriet ;o)

Jeg er jo oppe på 3 børn, så det var blevet nødvendig med en familie-container ;o)
Nu skal de lige give den et service og hente plader osv, så kan jeg hente den mandag eller tirsdag.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#4197 elwood 15 år siden

[url= Viral, it has begun...[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4198 Highland Park 15 år siden

#4197: Vox pop-delen virker knageme godt. Især den bid med moderen og hendes lille søn.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4199 Steffan Rasmussen 15 år siden

Sidder og venter på pakkeposten der skal komme med min Samsung BD-P 2500 med to film til (I am Legend + Oceans 13). Kan se på Track and Trace at den er ankommet til Aalborg Pakkedistribution i morges klokken 06.45.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4200 cyberzed 15 år siden

Hmm sidder og lurer lidt på hvilken film skal blive den første jeg ejer på BD...er der noget specielt ud over regioner man skal holde øje med...der er vel noget med transfer kvalitet ligesom DVD og i såfald hvor skal jeg kigge på opdates/nyheder om det?
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/

Skriv ny kommentar: