Gravatar

#42441 Neranders 13 år siden

Skeloboy (42440) skrev:
Der er sgu lidt langt :)

Hvilket niveau spiller du på? Spiller kun casual og for det meste multiplayer - køber et par enkel kort af og til og så lidt boosters af og til.

Jeg spiller kun casual, da det er for besværligt at komme til den lokale butik, hvor der spilles, så det er mest med kæresten jeg spiller og lidt med nogle venner, når muligheden byder sig. Har kun spillet i mindre end et år, så det er ikke blevet vildt seriøst endnu. :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#42442 Skeloboy 13 år siden

#42441 - spillede fra 2000-2005 - også kun casual - og begyndte så igen for et par måneder siden. Havde en hel del kort - ingen P9 - men priserne er godt blevet lidt voldsommere. Havde mange kort som dengang kostede 10-50 kr, som nu koster 200+

Vi er en gruppe på 4, der spiller hver anden uge, og så drafter vi hver gang, der kommer en ny serie. Har dog overvejet at tage i Dragons Lair om mandagen til draft også, men så er jeg ude at nørde min. 3 gange om ugen, og så er der for lidt kærestetid! :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#42443 tiany 13 år siden

Fucking skide åndsvage fortov!?#!!

Jeg har ikke været ude og gå længere ture med barnevognen den sidste uges tid pga. min dårligdom og vejret ikke rigtig indbød til det. I dag skinner solen så og jeg beslutter mig så for at gå en lidt længere tur en bare hen på hjørnet og tilbage igen.

Jeg kommer så ca.150 meter rundt om hjørnet og så forsvinder det ene ben under mig. Jeg er trådt i et hul i fortovet, som skyldes en manglende brosten i midten. Så jeg vrider lige rundt på anklen til det siger knak. For satan da! Jeg humper i stedet hjem igen med barnevognen på slæb - heldigvis er det ikke første gang jeg vrider rundt på den ankel, så det værste var allerede over da jeg kom hjem igen, men nu sidder jeg med benet hævet og håber bare at ømheden fortager sig og med en hudafskrabning på det modsatte knæ, da den tog faldet.
Og jeg har bare været ved at gå i det hul 100 gange, jeg vidste udmærket det var der, men havde lige glemt det fordi jeg gik og nød solskinnet.

Og nej jeg gider ikke ringe og brokke mig til kommunen, der er ikke sket nok med mig til at jeg kan få noget ud af det og hele kvarteret får alligevel nye fortove i løbet af i år... de gør sgu nok ikke noget ved det inden da alligevel.
Valar morghulis
Gravatar

#42444 Ispep 13 år siden

Fik lige et kært gensyn med The Lion King (BD) som jeg opvoksede med. Blev lige påmindet hvorfor jeg elsker pompøse film.
Gravatar

#42445 tiany 13 år siden

Nu læser jeg jo lidt på nogle forældre forums på nettet og jeg forstår virkelig ikke dem der navngiver deres døtre Pixie. Nu er jeg stødt på det nogle gange og hver gang tænker jeg hvordan en skør kvinde har fået overbevist sin mand om at Pixie er et godt navn... Men det er selvfølgelig en smags sag.
Valar morghulis
Gravatar

#42446 MMB 13 år siden

Ispep (42444) skrev:
Fik lige et kært gensyn med The Lion King (BD) som jeg opvoksede med. Blev lige påmindet hvorfor jeg elsker pompøse film.

Way to go! :)
Gravatar

#42447 Thomsen 13 år siden

Argh!

Skal søge slutlån til mit speciale, så jeg var lige inde for at finde ud af det. Men ifølge su.dk er jeg slet ikke indskrevet på en uddannelse og kan ikke søge noget som helst. Undskyld, men mine eksamenspapirer beg to differ.

Jag kan godt se, at det nok bliver et problem her den første. Der er ikke lang tid at løbe på. Så det er nok noget med ind at stå i kø på SU-kontoret på mandag.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#42448 Yellow-TV 13 år siden

Jeg har lige færdigøret min liste over bedste og værste film jeg har set og trænger til lidt respons, så vil jeg være taknemmelig.
Gravatar

#42449 Neranders 13 år siden

Skeloboy (42442) skrev:
Dragons Lair om mandagen til draft også, men så er jeg ude at nørde min. 3 gange om ugen, og så er der for lidt kærestetid! :)

Jeg er med stor sandsynlighed i Odense mandag den 11., så der kan vi da eventuelt mødes i Dragons Lair og tage et spil. Kan dog ikke love noget helt endnu. :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#42450 davenport 13 år siden

Har været ude at købe wings og rejer til i morgen med Helmer. Flere kilo.. Og rundede af med en flæskestegsburger og en dame til dessert.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: