Gravatar

#4371 DarkLight 15 år siden

tiany (4369) skrev:
#4368 - I know the feeling


Nogle råd? Jeg overvejer at sætte det ud til afstemning :D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4372 Highland Park 15 år siden

#4371: En afstemning lyder fint (du kan jo evt. tage et par billeder af dem - eller alternativt nøjes med en beskrivelse) men ellers vil jeg bare anbefale dig at lade din intuition råde. :)

Jeg bruger selv kontaktlinser nu, så jeg slipper heldigvis for at sidde i den situation (jeg kan sagtens huske, hvor svært et valg, det drejer sig om). Jeg har et par ældre briller (ca. 10 år), som jeg dog sjældent bruger og slet ikke tør bære udenfor hjemmets fire, trygge vægge. Man ved jo aldrig, om den franske, brunsvigerfarvede designerbrille er gået af mode.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4373 tiany 15 år siden

#4371 - næ ikke rigtig, det er altid svært at vælge det rigtige par. Men ja som HP siger er intution altid godt.
Valar morghulis
Gravatar

#4374 DarkLight 15 år siden

Jeg har taget billeder, men de er lidt for intime til de kommer ud i det offentlige rum. Der skal mindst 2 fester til først :D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4375 lagoni 15 år siden

Jeg overvejer at købe en ny printer, har kig på en Canon MP240. Den kan fås til 400 kr, men det lader til at være svært at finde blækpatroner til den. Nogen der evd om den (eller Canon generelt) er god?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4376 Highland Park 15 år siden

#4374: Hvis det tæller at drukne dig i Fernet Branca, før du kan nå at melde pas, så er vi på opgaven! ;)

#4375: Nej, desværre men jeg kan anbefale Brother. Det er kram. :)

Jeg skal have købt mig en billig mobiltelefon. Men hvad skal der være af netmuligheder og lignende for, at den er fremtidssikret?
Jeg har ikke nogen særlige krav til den - den skal bare være funktionel (og helst uden nikkel :P). Umiddelbart regner jeg med at købe en Nokia, eftersom jeg er vant til det mærke, men bud på andre gode mærker er også velkomne. :)

Jeg har fundet en lille liste over mobiler i den rette prisklasse:
http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&l...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4377 lagoni 15 år siden

#4376 - hmm, Brother virker ret billige i blæk (30 kr for 22 ml på studieblaek.dk), så dem må jeg nok overveje. Andre der ahr erfaringer med Brother (eller Canon)?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4378 filmz-jonasgr 15 år siden

Morer mig over de hadebreve som Brian Orndorf har fået over sin ikke så positive anmeldelse af Wall-E.

http://www.brianorndorf.com/2008/07/confessions-of...
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4379 DarkLight 15 år siden

World War Z Concept Art Must See. Ser virkelige fede ud.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4380 filmz-jonasgr 15 år siden

genialt statement:

“Brian, you have bias toward Pixar!”

This is a tricky one to explain, since there are some who require film criticism to be an exact science. I hate to break it to the few of you: it’s not. It’s a vocation rooted in personal opinion, hopefully executed with some whimsy and experience.

Again, FILM CRITICISM IS PERSONAL OPINION. That can’t be emphasized enough. It’s writing we’re talking about here; I don’t place a film in a bubbling beaker and jot down the results while wearing a lab coat. It comes mostly from the heart, folks.

My favorite critics always saddle up with opinions of past work, to better explore what’s presented in front of them. It typically leads to fascinating tangents. However, there are readers who cling to the idea that critics should be creaky robots who hold no prejudice, and that anything reviewed should be viewed with fresh eyes. That’s not me. That’s not most critics. I just hold the sincere opinion that Pixar is not a flawless storytelling machine (for the record, I love some of their movies), which prompts many readers to break out in hives. The studio has been romanticized to such an obscene point; they’re the island of creativity and moral righteousness in a sea of Hollywood garbage.

However, I stand by my “Wall-E” review. I think it emerges from an honest place of questioning, not instant predatory dismissal as many would like to believe to help them sleep at night. Again, this requires the reader to actually read the review and process contrary thought, and I’m certain few did that before setting their flamethrowers to “Brian O.”

It should be noted that a majority of the negative comments were tossed at me before the film even opened. Expectedly, the heat around me died down once audiences received their chance to, ya know, actually view the movie.

Oddly enough, when I criticize Disney/Pixar in the “Wall-E” review, I’m called biased and unfair. Yet when I pulled the same stunt with Fox in my “Meet the Spartans” review, nobody said an unkind word. This leads me to the assumption that it’s not what I’m writing, just who I’m writing about. People love their Pixar.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: