Gravatar

#4391 Bony 15 år siden

#4389 - Den hat har virkelig brændt sig fast, hva? :)

Nej, kaffemaskinen bipper ikke. I mit grænseland mellem fiktion og fakta gør den dog. ;)

#4390 - Hmm, okay. Der stod bare på blanketten at man skulle vedlægge den. Men så bliver det da dét nemmere.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4392 dyg 15 år siden

Ifølge den blanket jeg fandt på ateist.dk, så er det ikke nødvendigt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4393 elwood 15 år siden

Stødte lige på den her, det må da lige være noget for wimmie, og nej det er ikke noget fra zack and Miri tråden.

Kitty C..
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4394 Bony 15 år siden

Hmm, jeg troede det var link til effektiv fjernelse af palmin. Der tog jeg fejl. Fedt at sidde og kigge på katte. Hehe.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4395 Kruse 15 år siden

#4393:

Nåååårrrhhh...

Hvor er de søde ;)

Men hvem er det der har ment er der var et behov for sådan en live-stream?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4396 elwood 15 år siden

The People!

8-)

Uhh de wrestler nu!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4397 Highland Park 15 år siden

bony (4391) skrev:
#4389 - Den hat har virkelig brændt sig fast, hva? :)

Ja. :/

bony (4391) skrev:
Nej, kaffemaskinen bipper ikke. I mit grænseland mellem fiktion og fakta gør den dog. ;)

Ah okay, for ellers ville jeg have anbefalet dig at skifte til brug af stempelkande. Den bipper ikke og laver velsmagende kaffe. :)

Hvor er de søde de katte... jeg kan godt li', at en af dem konstant ligger og sover, mens de andre tumler rundt mellem hinanden. :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4398 Bony 15 år siden

#4397 - Jeg har faktisk en stempelkande. Men den sidste pose kaffebønner jeg fik købt og malet faldt ikke lige i min smag. Så nu bruger jeg maskinen indtil jeg får fat i noget bedre kaffe. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4399 tiany 15 år siden

Drikker noget te i håb om at halsen har det bedre til imorgen. Det bliver rigtig sjovt at skulle til eksamen med influenza eller hvad det nu er jeg fejler :(
Valar morghulis
Gravatar

#4400 Highland Park 15 år siden

#4398: Sært... jeg skrev et indlæg for et lille stykke tid siden, som åbenbart er forsvundet ud i den blå luft. Bare det ikke går samme skæbne i møde som tianys Kevin Smith-indlæg.

Ja, det er med at finde nogle kaffebønner, der tiltaler ens smagsløg. :)
Selv bruger jeg dog udelukkende stempelkande. Konsistensen er bedre, og så er det ret hyggeligt at stå og kæle for bønnerne (ja, jeg ved, hvad I tænker!) (både før, under og efter :P).

Æv, nu faldt kattekillingerne til ro. Det er utroligt så underholdende, det er at betragte dem, mens de leger og slås. Nu ligger de bare i en stor bunke og sover. :D

Men der må være et KITTY CAM 1 et sted... hmm...
hvordan pokker fandt du det Elwood?
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: