Var en lille tur i Walmart i dag. Skulle købe barberskum. Jeg havde ikke nogen egentlige mærke-tekniske præferencer til at begynde med, men så, pludseligt fandt jeg en dåse på nederste hylde og med et stod det mig soleklart, at der kun var EN VALGMULIGHED!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg har en rabatkode på 50 kr. til cdon.dk, nogen der vil have den? Den skal buges senest i morgen og man skal købe for mindst 100 kr. Kan ikke kombineres med andre koder.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Så sidder han der igen - Bondemanden - i sit duggede førehus, med en stor flok måger hængende i luften bag ham... Nu kan der ikke være lang tid, til vi ikke længere kan have vinduerne åbne. Man glæder sig allerede...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg er ved at rydde lidt op i hjemmet igen og har pillet min NAS fra, da jeg ikke bruger den længere og er ved at tage backup af min PC, hvilket tager pænt lang tid.
Hvis nogen står og mangler en NAS med en 2TB harddisk i, så sig til. :)
davenport (44433) skrev:
Så sidder han der igen - Bondemanden - i sit duggede førehus, med en stor flok måger hængende i luften bag ham... Nu kan der ikke være lang tid, til vi ikke længere kan have vinduerne åbne. Man glæder sig allerede...
Hvor tager du backup hen, nu du har pillet din NAS fra?
Jeg har bare pillet den ene harddisk ud af min NAS og sat den i min PC i stedet, og bruger Windows' egen backup-funktion til at lave backup til den disk.
Tanken med en NAS var at dele musik mv. på tværs af mine computere, men i praksis er det lidt ligegyldigt, da min stationære PC altid kører, når jeg er hjemme, så jeg kan bare dele filerne fra den, hvis behovet opstår.
Var til Leonard Cohen i går - og det var som forventet helt fantastisk! Mere end 3 timers suveræn musik.
Hans sætliste: 1. Dance Me To The End Of Love 2. The Future 3. Bird On the Wire 4. Everybody Knows 5. Who By Fire 6. Darkness 7. Amen 8. Come Healing 9. Lover Lover Lover ---------------- 10. Tower of Song 11. Suzanne 12. Chelsea Hotel #2 13. Sisters of Mercy 14. The Partisan 15. Alexandra Leaving 16. I'm Your Man 17. Hallelujah 18. Take This Waltz ----- 19. So Long, Marianne 20. Going Home 21. First We Take Manhattan 22. Famous Blue Raincoat 23. If It Be Your Will 24. Closing Time 25. I Tried to Leave You 26. Save the Last Dance for Me 27. Heart With No Companion 28. In My Secret Life 29. Ain’t No Cure for Love 30. Anthem
#44431 gi-jones 12 år siden
#44432 lagoni 12 år siden
#44433 davenport 12 år siden
#44434 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Hvis nogen står og mangler en NAS med en 2TB harddisk i, så sig til. :)
Glæden ved at bo på landet. ;)
#44435 DarkLight 12 år siden
#44436 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Jeg har bare pillet den ene harddisk ud af min NAS og sat den i min PC i stedet, og bruger Windows' egen backup-funktion til at lave backup til den disk.
Tanken med en NAS var at dele musik mv. på tværs af mine computere, men i praksis er det lidt ligegyldigt, da min stationære PC altid kører, når jeg er hjemme, så jeg kan bare dele filerne fra den, hvis behovet opstår.
#44437 dyg 12 år siden
#44438 Skeloboy 12 år siden
Hans sætliste:
1. Dance Me To The End Of Love
2. The Future
3. Bird On the Wire
4. Everybody Knows
5. Who By Fire
6. Darkness
7. Amen
8. Come Healing
9. Lover Lover Lover
----------------
10. Tower of Song
11. Suzanne
12. Chelsea Hotel #2
13. Sisters of Mercy
14. The Partisan
15. Alexandra Leaving
16. I'm Your Man
17. Hallelujah
18. Take This Waltz
-----
19. So Long, Marianne
20. Going Home
21. First We Take Manhattan
22. Famous Blue Raincoat
23. If It Be Your Will
24. Closing Time
25. I Tried to Leave You
26. Save the Last Dance for Me
27. Heart With No Companion
28. In My Secret Life
29. Ain’t No Cure for Love
30. Anthem
#44439 wimmie 12 år siden
Ah, så var det ikke kun mig der synes det lød sådan :p
Så hellere Chewbaline Dødsstjerne Mikkelsen ;)
#44440 dyg 12 år siden