Gravatar

#44481 NightHawk 12 år siden

Wangsgaard (44466) skrev:
Når ventetiden var ikke så lang alligevel, fik sgu jobbet hos Novo nordisk! Er så glad at endelig at komme ud på arbejdsmarked efter 20 års skolegang!

Stort tillykke, Wangsgaard! :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#44482 Thomsen 12 år siden

Tillykke, Wangsgaard! Har en eks, der vistnok stadigvæk arbejder for Novo. Hun var ret glad for det - især deres kantine. :-)
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#44483 Collateral 12 år siden

Også tillykke herfra Wangsgaard.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#44484 MOVIE1000 12 år siden

Kæmpe hovedpine. Min mors kusine er på besøg, der bliver i den grad snakket. Og min nye mobil skulle byttes, da efter en uge virkede touchskærmen ikke pludseligt. Og min mor og hendes kusine bliver ved med at ændre, hvad jeg skal lave til aftensmad, først lasagne, så tarteletter, så tilbage til lasagne og nu skal vi grille. Men nu tager vi et smut til kirkegården for lige at se til gravstedet ved min far, det vil min mor gerne.

Åhh sommerferie hvor blev du af?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#44485 gi-jones 12 år siden

MOVIE1000 (44484) skrev:
Og min mor og hendes kusine bliver ved med at ændre, hvad jeg skal lave til aftensmad, først lasagne, så tarteletter, så tilbage til lasagne og nu skal vi grille.
Husk at ham der laver maden, bestemmer.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#44486 MOVIE1000 12 år siden

gi-jones (44485) skrev:
Husk at ham der laver maden, bestemmer.

FINT!

Så bliver det Sun lolly og majschips.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#44487 gi-jones 12 år siden

Har set Elysium i IMAX i dag. Det er og bliver simpelthen den fedeste måde at opleve en film på. Vi havde tilmed stort set salen for os selv, og fik selvsagt de bedste pladser. Hvorfor fanden er det at vi ikke har såden en anretning i Danmark???
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#44488 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Jeg sad i går og læste indlæg jeg skrev for år tilbage på et andet forum. Det var sgu noget af en pinlig oplevelse, mand, jeg var en ass at høre på, hvilket sikkert også har været tilfældet her på filmz for noget tid siden.
Gravatar

#44489 Kiksmann 12 år siden

Tillykke til Davenport med dagen :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#44490 the_paki_don 12 år siden

gi-jones

Tror at billetpriserne ville være for voldsomme ift. dansk standard, som i forvejen er skidedyrt.

Så ville reklamerne vare en time og slikket tre gange så dyrt for at holde det indenfor realistisk niveau. Og for at sikre at publikum ser reklamerne, så bliver det i bedste Kanal 5 stil, hvor de kommer UNDER forestillingen! :D

Bruno

Du er stadig en ass. :P

Skriv ny kommentar: