Dette lyder squ nok (undskyld mit sprog) pisse underligt af mig, men er der tilfældigvis en eller anden der skal kører fra Nyborg i morgen til KBH eller endda fra Svendborg til KBH hvis man er heldig? Forventer absolut intet. :)
Folk bør i øvrigt checke seneste afsnit ud af "Fat Man on Batman" med Kevin Smith og Paul Dini. I løbet af afsnittet, begynder de at ping-ponge om en tv-serie, om en ung Bruce Wayne og det virkelig sjovt at høre, samtidig med, at det virkelig lyder som en god idé.
Damn....Jeg har lige fået hørt afsnittet, og jeg er så fucking solgt på den tv-serie! Bring it on! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Har lige spildt min aften med Anna Karenina og Only God Forgives. Den sidste så jeg færdig, men fortrød det.
Enig. Begge film levede desværre ikke op til mine forventninger. Selvom de begge er flotte, havde jeg svært ved at holde mig interesseret i historierne og karaktererne.
Anna Karenina opgav jeg efter en times tid, og der skal normalt meget til. Jeg kunne bare slet ikke tåle teater-opsætningen. Det fjernede al troværdighed og jeg havde opsat mig selv til en stort opsat historisk film - ikke en syret Baz Luhrman efterligning.
Only God Forgives må jeg nok i højere grad selv tage skylden for. Jeg bryder mig ikke normalt om Winding Refns film, men Drive fangede mig bare helt vildt, så jeg havde håbet på at det måske var hans nye stil. Der tog jeg så fejl :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#45161 tiany 12 år siden
Det var dog også 2 umådelig dårlige valg... Se noget Jurassic Park 3, den er i det mindste underholdende...
#45162 gi-jones 12 år siden
#45163 Ericmase 12 år siden
#45164 Ericmase 12 år siden
#45165 Kruse 12 år siden
Damn....Jeg har lige fået hørt afsnittet, og jeg er så fucking solgt på den tv-serie! Bring it on! :)
#45166 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Ja, ikke? Det er ret interessant at høre, hvor hurtigt den slags kan komme på benene, når to ret kreative mennesker ping-ponger med hinanden.
#45167 Driver 12 år siden
Det må siges at være ris til egen røv når TV2 samtidig sendte Training Day! Er du vimmer, hvor er Denzel mesterlig (også) i den film.
#45168 Driver 12 år siden
#45169 Corgan 12 år siden
Enig. Begge film levede desværre ikke op til mine forventninger. Selvom de begge er flotte, havde jeg svært ved at holde mig interesseret i historierne og karaktererne.
#45170 gi-jones 12 år siden
Only God Forgives må jeg nok i højere grad selv tage skylden for. Jeg bryder mig ikke normalt om Winding Refns film, men Drive fangede mig bare helt vildt, så jeg havde håbet på at det måske var hans nye stil. Der tog jeg så fejl :)