Gravatar

#45181 Skeloboy 12 år siden

Jeps :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#45182 Driver 12 år siden

Venter på, at det dybt kedsommelige NFL slutter, så FUF kan komme igang.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#45183 Skeloboy 12 år siden

Skal være vikar i morgen på en skole - skal have en 5. klasse i matematik og en 4. klasse i historie samt skal med ud til en uddannelsesmesse for 8. klasse...rent pengemæssigt er det næsten ligegyldigt, fordi jeg får kontanthjælp, men CV-mæssigt er det utrolig vigtigt, fordi jeg gerne vil være gymnasielære - og har intet på CV'et, der berettiger det.

På onsdag skal jeg have to 10. klasser til dansk.

Har været lidt træls overfor en skole, fordi jeg var skrevet op som vikar, var der en gang, og har nu allerede meldt fra igen. Men den lå meget for langt væk, og de havde sgu ikke så godt styr på tingene (har f.eks. ikke engang underskrevet en tavshedserklæring).

Men den anden skole har meget mere styr på det, og er kun halvt så langt væk(5 km).
Gravatar

#45184 Driver 12 år siden

Skeloboy (45183) skrev:
Skal være vikar i morgen på en skole - skal have en 5. klasse i matematik og en 4. klasse i historie samt skal med ud til en uddannelsesmesse for 8. klasse...rent pengemæssigt er det næsten ligegyldigt, fordi jeg får kontanthjælp, men CV-mæssigt er det utrolig vigtigt, fordi jeg gerne vil være gymnasielære - og har intet på CV'et, der berettiger det.

Skal du så ikke ud og have dig en bachelor eller kandidat, hvis du så gerne vil være gymnasielærer?
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#45185 tiany 12 år siden

Driver (45184) skrev:
Skeloboy (45183) skrev:

Skal du så ikke ud og have dig en bachelor eller kandidat, hvis du så gerne vil være gymnasielærer?

det har han allerede..
Valar morghulis
Gravatar

#45186 Skeloboy 12 år siden

Driver (45184) skrev:

Jeg er cand. mag. i historie og religion
Gravatar

#45188 Driver 12 år siden

Skeloboy (45186) skrev:
Jeg er cand. mag. i historie og religion

Er du så ikke kvalificeret? Hvilken rolle spiller et folkeskolevikariat, tænker jeg?
Gravatar

#45189 davenport 12 år siden

Er bare i pisse dårligt humør. Startede lige dagen med et uløst skænderi, og er på arbejde nu, så man bare kan gå og skumle hele dagen. Grrr!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#45190 Ispep 12 år siden

Skræmmende. Men ja, så længe de ikke viser eksplicitte konsekvenser af "gun violence" i PG13, så er alting tilladt. For det sælger jo.

Skriv ny kommentar: