Gravatar

#4591 elwood 15 år siden

#4590 det kan næsten ikke undgåes når man står med en boomstang hehe bare ordet ber om at misforståes 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4592 Highland Park 15 år siden

#4591: Haha, det har du ret i. :)
Hvis jeg havde fået en krone for hver gang en kameramand havde rullet med øjnene og sukket dybt, fordi jeg insisterede på at tjekke og finjustere lydstyrken på kameraet (jeg havde desværre ikke min egen lille, bærbare mikserpult at lege med under optagelserne), så havde jeg sgu været en rig mand i dag. :P

Men man lærer da at stå bomstille samt at bevæge sig lydløst... og klandre alle andre fordi de ikke gør det. :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4593 elwood 15 år siden

Allerede her kan det høres du er mere erfaren, jeg døjede en del med det på vores første film Brutal Incasso, men på vores næste projekt (spillefilm) er det gået lidt bedre, men ikke hel godt nok, vores 3. projekt (kortfilm) vi skød sidste sommer, der var der en del mere styr på det, men der havde jeg også kun en natur og slåsse med, nåja og en helvedes masse dumt kabel, og ikke store dejlige rumklang 8-)

Den herre gi-jones er ved og få skaffet noget nyt udstyr, eller begyndelse på det, heri blandt en ny mixer, som jeg regner med og sku lege med engang i marts.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4594 Highland Park 15 år siden

#4593: Ah pjat med dig. ;)
Det er efterhånden en del år siden, jeg sidst rodede med den slags, og du har nok flere timers erfaring bag dig end mig. Jeg har trods alt ikke arbejdet på en spillefilm.
Desuden er der, som du ved, altid udfordringer for manden med mikrofonen. Hvis det ikke drejer sig om lydforhold og lignende, så har det noget at gøre med andres uvidenhed og mangel på forståelse og respekt for ens arbejde.
I øvrigt fandt jeg hurtigt ud af, at selv om jeg var en ganske habil lydmand, så var postproduktion på lyden bestemt ikke min stærke side... desværre.

Men det lyder fornemt, at gi-jones skaffer en ny mikser, så du for alvor får noget at lege med. :)

I øvrigt mindes jeg tydeligt, hvordan selv de allermindste lyde bliver opfanget af mikrofonen via boomstangen. Hvis jeg spændte for meget i kroppen, kunne jeg høre knoglerne gnubbe sig op ad hinanden. :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4595 HonoDelLoce 15 år siden

Aaarh, hvor er den forlængede spilletid i FA-cuppens 4 runde omkamp mellem Everton og Liverpool (utrolig præcis beskrivelse, tak til Morten Bruun for den) aaaalt for tæt !

Hvorfor ku Liverpool ikke vise samme klasse som mod Chelsea? Altså - inden Lucas røg ud !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4596 elwood 15 år siden

#4594 nÅ men du har ik tid til filmz mere nu Jon Stewart starter lige om få min på Dr2.

23:50
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4597 Highland Park 15 år siden

#4596: TAK! :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4598 elwood 15 år siden

Hmm der var noget underlig over aftens episode, det var som om det var noget bad videostream af showet.

Nå men on with the show.

hehe højdepunkterne var nok, John Olivers dyrkelse af England, som det gode land der hjalp Kenya, og hans små engelske flag han flittigt brugte.

Dev Patel fra Slumdog Millionaire, der trøster Jon Stewart.

Og Mediernes dækning af Obama, de er satme desperarte, åh nej Obama har kort ærmet skjorte på i det Ovale Kontor!

Hmm vi har ikke noget politisk og sagligt og snakke om, men hey lad os da lige stå og høre lidt om hvad han købte ind igår af vare.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4599 Highland Park 15 år siden

#4598: Hehe, ja der var godt nok ikke mange politisk relevante kommentarer blandt de klip, Stewart viste.

Oooooo... bama...

Haha! :D

Stewarts bemærkninger om sin alder og årets Oscarshow var også herlige.
Og så virker Dev Patel som en ualmindelig sympatisk fyr.

Tak for påmindelsen Elwood. Jeg havde glemt alt om det, så den faldt på et tørt sted. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4600 elwood 15 år siden

#4599 Også vild med det ansigt Stewart kommer med efter klippet fra Slumdog, det var noget af det samme han kom med da han fik besøg af Liam Neeson i forbindelse med Taken 8-)

Og Stewart og Colbert lille Romer tals udveksling til sidst var også meget munter, jeg kan ikke hel blive enig med mig selv om Colbert altid smiler sådan når han taler, eller han bogstaligt talt er ved og flække af grin... det ligner mest det sidste.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: