Gravatar

#46311 the_paki_don 10 år siden

Tager ind og ser Ækte Vare nu i Palads. Pray for me.
Gravatar

#46312 T. Nielsen 10 år siden

#11 Men du er jo en af dem der slår?
Baby, it's cold outside
Gravatar

#46313 Pécuchet 10 år siden

R.I.P. Hans Rudi Giger
Der burde have været Roser.
Gravatar

#46314 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden

Jeg sidder og genser "Universal Soldier", fyha, det er en ringe film. Ally Walker har godt nok en irriterende rolle.
Gravatar

#46315 Popeye 10 år siden

bruno (46314) skrev:
Jeg sidder og genser "Universal Soldier", fyha, det er en ringe film. Ally Walker har godt nok en irriterende rolle.

Det er godt nok mange år siden, jeg har set den, men da jeg så den som teenager var den bare den absolut fedeste actionfilm efter T2. Ak ja, det var tider, da Van Damme havde sin storhedstid.
...and then some
Gravatar

#46316 the_paki_don 10 år siden

T. Nielsen

Ja, bed til, at jeg slipper afsted uden, at politiet får fingrene i mig.
Gravatar

#46317 MadMartigan 10 år siden

Har lige gennemført Yoga missionen, i GTA V, med min 3 årige søn, som gør præcis det samme som Michael karakteren i spillet. He he :-)
I'm your huckleberry...
Gravatar

#46318 elwood 10 år siden

Så længe det ikke er Trevor :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#46319 MadMartigan 10 år siden

#18 Ja, helt enig, konen syntes det er voldsomt nok når man flår en mand ud af en bil, men sønnik vil hele tiden skifte bil ;-)

Ellers holder vi os mest til triathlon, flyvning og ellers bare få politiet på nakken, det er han vild med :-)
I'm your huckleberry...
Gravatar

#46320 elwood 10 år siden

Hehe fedt at i kan hygge jer på den måde, ja GTA spillene kan sikkert godt være underholdende for små børn også, hvis man gør det til en fælles ting, så man lige kan sørge for de undgår de mest voldsomme ting :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: