Gravatar

#46331 dyg 10 år siden

GLS er håbløse og inkompetente. Anvender dem udelukkende til firma-adressen eller en af deres pakkeshops, og i det kun i de nødstilfælde, hvor jeg ikke kan undgå dem.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#46332 The Insider 10 år siden

Suk!
War. War never changes.
Gravatar

#46333 elwood 10 år siden

Pakkeboksen kan anbefales.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#46334 davenport 10 år siden

Så står den på en weekend med konfirmationer og bryllupper. Og på mandag starter jeg i skole... Jeg er med garanti den ældste i klassen, da det er en flok 17-18 årige. Hvis de larmer så hakker spætten!! Det skal være seriøst!
Har ikke gået i skole i mange, mange år, så det bliver spændende, men nok ikke som sådan udfordrende. (Det er jo så heller ikke raketvidenskab!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#46335 the_paki_don 10 år siden

Jeg har planer om at skrive en kortfilm, hvor jeg vil skrive den, så en rolle passer til Ole Thestrup.

Jeg har kun set Blinkende Lygter og Grønne Slagtere, men ville høre, om I har nogle råd til mig om film, hvor I har set ham, som I mener definerer Ole Thestrup?

For med de to roller så har jeg ideen om ham som røvhullet, der er lidt småskør og bizar, men er der andre facetter af ham, som jeg mangler at se, som han også gør skide godt eller endda noget I har savnet at se ham i?
Gravatar

#46336 Mikkel Abel 10 år siden

Ole Thestrup = Vanvittig, småskør, overgearet og bizar må være de rette adjektiver til at beskrive Thestrup på film.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#46337 the_paki_don 10 år siden

Så Blinkende Lygter og De Grønne Slagtere er "nok" til at skrive noget, som ville passe til ham? :)
Gravatar

#46338 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden

Tjaa.. http://www.bt.dk/nyheder/fuld-dansker-gik-amok-paa...

Han er lidt en rockstar. :D
Gravatar

#46339 davenport 10 år siden

Meget af hans retorik er noget "Fredericia-nord for Vejle"-agtigt, og er værd at tage med i overvejelserne. (Han er lidt svær at ramme rent accent-mæssigt)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#46340 Mikkel Abel 10 år siden

the_paki_don (46337) skrev:
Så Blinkende Lygter og De Grønne Slagtere er "nok" til at skrive noget, som ville passe til ham? :)

Det vil jeg mene - som jeg ser ham spiller han i hvert fald alle sine roller på den måde. :)
I saved Latin. What did you ever do?

Skriv ny kommentar: