#6079 vi nåede da og bestille Batman TAS Limited edition inden da 8-)
Og nej hun sagde blot at det sku være hurtigt på vej, da jeg jo ikke har noget kort nu her, og småpenge går jeg ikke rigtig rundt med, har dog lidt håndører så jeg klare mig lige.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det har Telia også lige besluttet sig at gøre med min forbindelse fra i morgen. De tager min 10 Mbit og cranker den op til en 25 Mbit forbindelse. Og så endda for til 20 kr billigere end jeg giver nu. Takker Telia...endelig gør I noget rart.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Det er altid dejligt at få hævet sin internethastighed uden prisændring :) Jeg har selv prøvet det 2 gange. Først hævede TDC min 2 Mbit til 4 Mbit, og så senere hævede de den igen til 8 Mbit.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#6081 elwood 16 år siden
Og nej hun sagde blot at det sku være hurtigt på vej, da jeg jo ikke har noget kort nu her, og småpenge går jeg ikke rigtig rundt med, har dog lidt håndører så jeg klare mig lige.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6082 Highland Park 16 år siden
#6083 gi-jones 16 år siden
#6084 Bobby Singer 16 år siden
#6085 elwood 16 år siden
#6086 dyg 16 år siden
#6087 elwood 16 år siden
#6088 Guts 16 år siden
Det har Telia også lige besluttet sig at gøre med min forbindelse fra i morgen. De tager min 10 Mbit og cranker den op til en 25 Mbit forbindelse. Og så endda for til 20 kr billigere end jeg giver nu. Takker Telia...endelig gør I noget rart.
#6089 Highland Park 16 år siden
#6090 Kruse 16 år siden
Jeg har selv prøvet det 2 gange. Først hævede TDC min 2 Mbit til 4 Mbit, og så senere hævede de den igen til 8 Mbit.