Har lige haft første del af mit speciale(inkl. problemformulering) til rettelse hos min vejleder. Det var blot et par sider, men det virkede faktisk som om han var meget positiv overfor det jeg havde skrevet. Der er selvfølgelig lige et par ting der skal finpudses og rettes, men det undgår man jo næsten ikke.
Derudover er jeg i gang med at planlægge en tøse-aften for pigerne på mit arbejde. Vi skal på mexicansk resturant og så hjem til en af tøserne til socialt samvær bagefter. Indtil videre er vi 5, men der er inviteret 15 stykker
Jeg er ved at pakke mit kontor ned i flyttekasser, da mit kontor skal laves til børneværelse SNØFT!! I den forbindelse er jeg så også ved at pakke alle mine DVD film ned - Det er decideret chokerende at opdage, hvor mange af dem der rent faktisk står i ubrudt folie!!! Det er sku for vildt vi snakker flere hundrede!! Da de stod på hylderne ku jeg aldrig finde en film, jeg havde lyst til at se, men nu hvor jeg får dem i hånden, inden de ryger i kasserne, får jeg da sorteret en stak fra, som jeg håber på at få set i påskeferien!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#6111 tiany 16 år siden
Derudover er jeg i gang med at planlægge en tøse-aften for pigerne på mit arbejde. Vi skal på mexicansk resturant og så hjem til en af tøserne til socialt samvær bagefter. Indtil videre er vi 5, men der er inviteret 15 stykker
#6112 rockysds 16 år siden
I en perfekt verden var den sand.
#6113 davenport 16 år siden
#6114 Steffan Rasmussen 16 år siden
#6115 davenport 16 år siden
#6116 Lady Arwen 16 år siden
Sidder og prøver på at lave tysk, men med msn og facebook er det lidt svært at koncentrere sig...
#6117 filmz-Bruce 16 år siden
#6118 wiseguy 16 år siden
I den forbindelse er jeg så også ved at pakke alle mine DVD film ned - Det er decideret chokerende at opdage, hvor mange af dem der rent faktisk står i ubrudt folie!!!
Det er sku for vildt vi snakker flere hundrede!! Da de stod på hylderne ku jeg aldrig finde en film, jeg havde lyst til at se, men nu hvor jeg får dem i hånden, inden de ryger i kasserne, får jeg da sorteret en stak fra, som jeg håber på at få set i påskeferien!
#6119 elwood 16 år siden
Sidder og ser det nu her.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6120 Kruse 16 år siden