Gravatar

#6111 tiany 16 år siden

Har lige haft første del af mit speciale(inkl. problemformulering) til rettelse hos min vejleder. Det var blot et par sider, men det virkede faktisk som om han var meget positiv overfor det jeg havde skrevet. Der er selvfølgelig lige et par ting der skal finpudses og rettes, men det undgår man jo næsten ikke.

Derudover er jeg i gang med at planlægge en tøse-aften for pigerne på mit arbejde. Vi skal på mexicansk resturant og så hjem til en af tøserne til socialt samvær bagefter. Indtil videre er vi 5, men der er inviteret 15 stykker
Valar morghulis
Gravatar

#6112 rockysds 16 år siden

Mand, dvd-bæverens aprilsnar er ond.

I en perfekt verden var den sand.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#6113 davenport 16 år siden

Approspos nyt job, så se lige her: http://jobindex.dk/annoncer/95063.shtml
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6114 Steffan Rasmussen 16 år siden

Fed aprilsnar :-)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6115 davenport 16 år siden

Jeg læste den op for mine kursister i dag. De er jo jobsøgende...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6116 Lady Arwen 16 år siden

#6113 great!!! :D

Sidder og prøver på at lave tysk, men med msn og facebook er det lidt svært at koncentrere sig...
Doctor Who <3
Gravatar

#6117 filmz-Bruce 16 år siden

#6112 Ja det ville være helt fantastisk, hvis den var sand. Ond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6118 wiseguy 16 år siden

Jeg er ved at pakke mit kontor ned i flyttekasser, da mit kontor skal laves til børneværelse SNØFT!!
I den forbindelse er jeg så også ved at pakke alle mine DVD film ned - Det er decideret chokerende at opdage, hvor mange af dem der rent faktisk står i ubrudt folie!!!
Det er sku for vildt vi snakker flere hundrede!! Da de stod på hylderne ku jeg aldrig finde en film, jeg havde lyst til at se, men nu hvor jeg får dem i hånden, inden de ryger i kasserne, får jeg da sorteret en stak fra, som jeg håber på at få set i påskeferien!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#6119 elwood 16 år siden

Advarelse til alle de her kur folk, se ikke spise med price på DR2 nu, de er i det søde humør kan man vidst roligt sige 8-)

Sidder og ser det nu her.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6120 Kruse 16 år siden

Jeg sidder og ser landskamp :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: