Gravatar

#6261 elwood 16 år siden

Hehe ja den er også lidt lumsk 8-)

må sige til hvis du vil ha lidt hint, men ja den dukker sikkert op, nu tror jeg også IMDB power search skal ha lidt fred fra min ventriloquist misbrug hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6262 tiany 16 år siden

Haha ventriloquist, den har jeg også gennemtæsket imdb med - men uden held :)
Valar morghulis
Gravatar

#6263 rockysds 16 år siden

Jeg er også gået i stå nu. 36'eren irriterer mig dog, for jeg ved, jeg kender kvinden på billedet. Og så ville det heller ikke være dårligt, hvis 11'eren sagde mig noget, så jeg kunne få en pæn stribe af gættede film i streg.

Mht. til den kære bugtaler: Wiki er vejen frem. ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#6264 elwood 16 år siden

har fundet den 8-)

lieg før du skrev det, jeg gik bare på google og skrev det åbenlyse bing.

nå nu skal vi til og se på bedene hænder hehe.
Gravatar

#6265 tiany 16 år siden

Har lige set Sunshine på BD, utrolig smuk og der er altså et fantastisk score til den film.
Valar morghulis
Gravatar

#6266 elwood 16 år siden

Fik lige set The Jury, utrolig urealistisk film, men ok nogenlunde spænding.

Og hvis nogen spørger mig hvorfor jeg så den, siger jeg det er som forberedelse til Christians filmquiz, hvis nu den sku dukke op der (mener faktisk den har været der engang hehe)

Nå nu vil jeg se hvad påske tv byder på af film ellers.
Gravatar

#6267 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg har set The Devil Wears Prada som faktisk var en ganske vellykket film. Det eneste gode film som blev vist på TV i aftes. Nu da jeg ikke lige har mulighed for at se andet end TV for tiden.

Rart nok at der er harddisk i receiveren så jeg kan optage de gode film, som de viser imellem 02:00 og 08:00.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#6268 Kruse 16 år siden

Nåh, det er da blevet til 15 rigtige i Christians filmquiz indtil videre. Der er stadig nogle stykker endnu, som jeg tror jeg har set, og så er der en masse hvor jeg er helt clueless :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6269 elwood 16 år siden

Hmm synes ikke jeg kan finde nogen måde og søge korrekt på Billy holiday/billie holiday

det er det eneste rigtig clues jeg kan finde, ja det og så LP'er men so far no luck.
Gravatar

#6270 filmz-Bruce 16 år siden

Nåede en påske cykeltur på 60 km ud til min lille datter og hyggede mig med hende i Dragør, zu hause igen og en rotur, inden jeg fik en slapper og årets første påskebryg.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: