Ah. Med kun små otte års forsinkelse i forhold til resten af verden har jeg lige gennemført Silent Hill 2. Var det ventetiden værd? Absolut. Det er spil hævet til Kunst med stort K. For sævran da, hvor er det en god historie...
Og så har jeg lige fået svar fra min italienske plakatpusher om, at mit seneste indkøb nu er klar til afsendelse. Det er jo også kun to måneder siden, jeg betalte. :-/
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Var inde i fototråden, og ku se alle hans indlæg var skjult, nu har vi snakket om vi ikke gør i det der melodrama med og sige at nu forsvinder man, men jeg er da lidt nysgerrig aligevel, for hvad som var årsagen.
Eller om han blot har skiftet navn.
Nu kan vi jo ikke se folks titler mere, men jeg mener da han engang var admin, men spørgsmålet var om han stadigvæk var det ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6471 Thomsen 16 år siden
Og så har jeg lige fået svar fra min italienske plakatpusher om, at mit seneste indkøb nu er klar til afsendelse. Det er jo også kun to måneder siden, jeg betalte. :-/
#6472 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6473 evermind 16 år siden
#6474 dyg 16 år siden
#6475 elwood 16 år siden
Eller om han blot har skiftet navn.
Nu kan vi jo ikke se folks titler mere, men jeg mener da han engang var admin, men spørgsmålet var om han stadigvæk var det ?
#6476 tiany 16 år siden
Kan se via hans profil(som står til at være slettet) at han senest var aktiv den 19. april, så det er da rimelig nyt.
#6477 DarkLight 16 år siden
#6478 davenport 16 år siden
#6479 elwood 16 år siden
Jeg tror det skete i biblioteket, med lysestagen.
#6480 DarkLight 16 år siden