Jeg har bl.a. en del punk, hvor optagelserne ikke er de bedste nogensinde, som ikke får turen. Man kan sige at MP3 måske ikke gøre sagen bedre, men alt mit MP3 er alligevel rippet i en forholdsvis høj bitrate, så kvalitetstabet er selvfølgelig tilstede, men så marginalt, at det ikke betyder noget.
Samtidig er der også noget optimering af bl.a. MP3 indbygget i min receiver, der gør en del for lyden. :)
#6671 Ah, jeg har plads nok så jeg hiver alt ind i lossless så jeg har mine grundsten på plads såfremt jeg skulle ændre mening eller begynde at fin-lytte :)
Det har jeg også, jeg har dog bare størstedelen af min musik liggende som MP3 i forvejen og er lidt doven, så nu forsøger jeg lige med denne metode først og så kan jeg altid rippe resten på et andet tidspunkt, hvis jeg finder det nødvendigt. :)
#6663 Ja den varmer op til noget. Men det morsomme i det er at det som 1eren ligger op til er 3eren. Handlingsforløbet i 2eren bliver der slet ikke lagt op til, hvilket er ærgeligt.
Efter at have brugt et par timer i selskab med Sean Bean i et par Sharp eventyr, sidder jeg nu i Frederiksberg Have og nyder det super lækre vejr, og den dejlige tanke om at jeg har endnu en uges ferie :)
#6671 filmz-Kadann 16 år siden
Jeg har bl.a. en del punk, hvor optagelserne ikke er de bedste nogensinde, som ikke får turen. Man kan sige at MP3 måske ikke gøre sagen bedre, men alt mit MP3 er alligevel rippet i en forholdsvis høj bitrate, så kvalitetstabet er selvfølgelig tilstede, men så marginalt, at det ikke betyder noget.
Samtidig er der også noget optimering af bl.a. MP3 indbygget i min receiver, der gør en del for lyden. :)
#6672 cyberzed 16 år siden
#6673 filmz-Kadann 16 år siden
Det har jeg også, jeg har dog bare størstedelen af min musik liggende som MP3 i forvejen og er lidt doven, så nu forsøger jeg lige med denne metode først og så kan jeg altid rippe resten på et andet tidspunkt, hvis jeg finder det nødvendigt. :)
#6674 tiany 16 år siden
#6675 Takfornu 16 år siden
#6676 filmz-Bruce 16 år siden
Er ved at implementere logging i en Sharepoint applikation. Pisse sjovt. NOT! :(
#6677 Takfornu 16 år siden
Håber alligevel at du får tid til at ses i løbet af ugen :)
#6678 neran 16 år siden
#6679 filmz-Bruce 16 år siden
#6680 Takfornu 16 år siden