Ja, jeg overeagerede igår det ved jeg godt, men det var en rigtig møgdag med flere rigtig dumme klienter, så det var forkert af mig at bruse sådan ud over dolphinfriendly :(
# 6820 Tak - Rene :)
Hvis alt kommer til gå rigtig kommer jeg ned på en fremtidig husleje for mit vedkommende på ned på godt 300 $, så det er ret en ret stor forskel. Læg dertil at huset er bedre placeret i forhold til mange ting, ja så kan det være det perfekte sted at starte op på :)
# 6822 Jeg er aldrig for stor til erkende at jeg har dummet mig, derfor har jeg også skrevet til ham peronligt og undskyldt og gør det gerne også offentligt :)
#6821 Takfornu 16 år siden
Ja, jeg overeagerede igår det ved jeg godt, men det var en rigtig møgdag med flere rigtig dumme klienter, så det var forkert af mig at bruse sådan ud over dolphinfriendly :(
# 6820 Tak - Rene :)
Hvis alt kommer til gå rigtig kommer jeg ned på en fremtidig husleje for mit vedkommende på ned på godt 300 $, så det er ret en ret stor forskel. Læg dertil at huset er bedre placeret i forhold til mange ting, ja så kan det være det perfekte sted at starte op på :)
#6822 cyberzed 16 år siden
#6823 Takfornu 16 år siden
#6824 Highland Park 16 år siden
Den lille art cinema Husets Biograf i Magstræde, København, må lukke på grund af manglende publikum.
Trist... :(
#6825 cyberzed 16 år siden
#6826 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6827 Takfornu 16 år siden
# 6826 ... linkie linkie >:o)
#6828 davenport 16 år siden
#6829 elwood 16 år siden
Det er stærke sager!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6830 Takfornu 16 år siden