Jeg har lige fundet ud af at "Hush"-udgivelsen er en promo, som kun er produceret i et par hundrede eksemplar. Det må være en som Christopher Young personligt selv har haft med, for hos f.eks. screenarchives.com tager de $100 for den 8-) Shhhh ;)
Her til morgen havde jeg den tvivlsomme fornøjelse af at overvære en volds psykopat bag et rat i fuld flor!!! Jeg troede egentlig, at sådanne spassere kun fandtes i de større byer, men ak nej! De findes skam også i lille Billund!! Jeg er på vej til arbejde på cykel (som altid) kl. er ca. 6:45. Jeg holder tilbage for trafikken for at krydse en af byens mere befærdede veje og ser så en dame komme kørende langsomt i en mindre riskoger, hun ved tydeligvis ikke helt, hvor hu skal hen. Bag hende kommer psykopaten så bragende alt for stærkt i en ældre riskoger. Han kan ikke rigtig beslutte sig til, om han vil overhale, så han kører først lidt ud på siden bag hende, men trækker så ind og kører helt op i røven på hende!! Kvinden beslutter sig så for at dreje til venstre af en sidevej, så hun blinker og standser op for at holde tilbage for modkørende trafik.
Så flegner volds psykopaten fuldstændig!!! Hornet i bund og epileptisk anfald med begge arme.
”Hvad har han gang i” når jeg lige at tænke, så stiger han fandme ud af sin bil og går hen imod kvindens bil??? Adrenalinen begynder med det samme at pumpe i min krop og jeg tænker ”Åhh nej, skal jeg nu til at forsøge at håndtere en tosse?” Heldigvis får kvinden fri bane og kører sin vej. Nu holder tossens bil så stille midt i det hele og starter en hale af biler, der må standse op på grund af, at han står og flagrer uden for sin bil!!! Jeg har virkelig lyst til at sige et par ord eller to til tossen, men jeg vælger (nok klogelig) at holde min kæft! Hvad går der galt for sådan en tosse??? Og hvad havde han tænkt sig at gøre, hvis han var nået frem til kvindens bildør??? Hendes ”forbrydelse” var at hun tilsyneladende var usikker på, hvor hun skulle dreje, så hun kørte en anelse langsommere end de 50 km i timen som er tilladt i byzone! Jeg kørte chokeret i min grundvold videre på arbejde. Endnu en gang må jeg bare konstatere, at det er en fucked up verden vi lever i :o(
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Nu har jeg prøvet fire gange, men jeg bliver ved med at læse det som "orgasme". Så nu har jeg opgivet. :)
Det er ikke umuligt, jeg også fik en lille orgasme undervejs. Det var i hvert fald en lækker fuld. Skal helt sikkert nappe 2'eren, når jeg støder på den. :)
#7573 Ja, det er sgu sørgerligt som nogle mennesker håndterer trafikken. Engang forsøgte et par psykopater af omtrent samme tilsnit rent faktisk at torpedere mig med deres bil, fordi jeg havde forvildet mig ud på kørebanen, da der var rødt. Det var helt bevidst fra deres side at forsøge at ramme mig, og fordi jeg kom med et affektudbrud i retning af "hvad helvede?!", mente de yderligere, at de skulle holde ind til fortovet straks efter og vente på mig ... Nogle siger, at det sande jeg kommer frem i en brandert, men det gælder da vist også/nærmere bag et rat ...
Det værste af det hele er, at de mennesker, som bliver så psykopatisk indignerede over andres mindre forseelser i trafikken, at de er parat til at udøve vold på dem, sikkert selv ligger og racer hurtigt og uansvarligt på vejene sammen med deres venner. Små konger i deres køretøjer og uden evne til fællesskab med/hensyn til omverdenen ... :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
men eller ret ubehageligt hvis han var nået hen til kvindens bil
Jeg har lige købt en fladskærm det er nice havde en Phillips 20" den var vel 10 år gammel så jeg besluttede mig for at købe en ny og det blev en Sony 32" full HD ready til 7000 kr så hvilken film skal man indvige den med det skal man jo med The good, the bad and the ugly det blev en sen aften igår
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Mine forældres hund, som jeg også delvist er vokset op med, blev aflivet i formiddag pga. kræft i maven. Så jeg er sku ikke lige så oplagt til at stå og snakke hele dagen. Nu er den heldigvis snart ovre, og det er weekend, endelig.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ja, om man vil det eller ej, så er det altså et familiemedlem..
Nå, men nu er vi flyttet til nye og bedre omgivelser, og oplever flytterod. Det er godt nok svært at komme på plads, synes jeg. Men det gamle hus er tømt og overleveret, så nu er vi ude af det.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er der nogen her der ved noget med "John Carter Of Mars"? Jeg sidder og kigger på en masse concept art, animatics og en masse tests, og det ser sgu ret godt ud. Det kunne godt gå hen og blive stort. Jeg har dog aldrig hørt om det før.
#7571 Michael Andersen 16 år siden
#7572 filmz-Bruce 16 år siden
[url= fight[/url]
#7573 wiseguy 16 år siden
Jeg troede egentlig, at sådanne spassere kun fandtes i de større byer, men ak nej! De findes skam også i lille Billund!!
Jeg er på vej til arbejde på cykel (som altid) kl. er ca. 6:45. Jeg holder tilbage for trafikken for at krydse en af byens mere befærdede veje og ser så en dame komme kørende langsomt i en mindre riskoger, hun ved tydeligvis ikke helt, hvor hu skal hen. Bag hende kommer psykopaten så bragende alt for stærkt i en ældre riskoger. Han kan ikke rigtig beslutte sig til, om han vil overhale, så han kører først lidt ud på siden bag hende, men trækker så ind og kører helt op i røven på hende!! Kvinden beslutter sig så for at dreje til venstre af en sidevej, så hun blinker og standser op for at holde tilbage for modkørende trafik.
Så flegner volds psykopaten fuldstændig!!! Hornet i bund og epileptisk anfald med begge arme.
”Hvad har han gang i” når jeg lige at tænke, så stiger han fandme ud af sin bil og går hen imod kvindens bil??? Adrenalinen begynder med det samme at pumpe i min krop og jeg tænker ”Åhh nej, skal jeg nu til at forsøge at håndtere en tosse?” Heldigvis får kvinden fri bane og kører sin vej.
Nu holder tossens bil så stille midt i det hele og starter en hale af biler, der må standse op på grund af, at han står og flagrer uden for sin bil!!! Jeg har virkelig lyst til at sige et par ord eller to til tossen, men jeg vælger (nok klogelig) at holde min kæft!
Hvad går der galt for sådan en tosse??? Og hvad havde han tænkt sig at gøre, hvis han var nået frem til kvindens bildør??? Hendes ”forbrydelse” var at hun tilsyneladende var usikker på, hvor hun skulle dreje, så hun kørte en anelse langsommere end de 50 km i timen som er tilladt i byzone!
Jeg kørte chokeret i min grundvold videre på arbejde. Endnu en gang må jeg bare konstatere, at det er en fucked up verden vi lever i :o(
#7574 evermind 16 år siden
Det er ikke umuligt, jeg også fik en lille orgasme undervejs. Det var i hvert fald en lækker fuld. Skal helt sikkert nappe 2'eren, når jeg støder på den. :)
Ja, det er sgu sørgerligt som nogle mennesker håndterer trafikken. Engang forsøgte et par psykopater af omtrent samme tilsnit rent faktisk at torpedere mig med deres bil, fordi jeg havde forvildet mig ud på kørebanen, da der var rødt. Det var helt bevidst fra deres side at forsøge at ramme mig, og fordi jeg kom med et affektudbrud i retning af "hvad helvede?!", mente de yderligere, at de skulle holde ind til fortovet straks efter og vente på mig ... Nogle siger, at det sande jeg kommer frem i en brandert, men det gælder da vist også/nærmere bag et rat ...
Det værste af det hele er, at de mennesker, som bliver så psykopatisk indignerede over andres mindre forseelser i trafikken, at de er parat til at udøve vold på dem, sikkert selv ligger og racer hurtigt og uansvarligt på vejene sammen med deres venner. Små konger i deres køretøjer og uden evne til fællesskab med/hensyn til omverdenen ... :(
#7575 filmz-Bruce 16 år siden
#7576 MOVIE1000 16 år siden
men eller ret ubehageligt hvis han var nået hen til kvindens bil
Jeg har lige købt en fladskærm det er nice havde en Phillips 20" den var vel 10 år gammel så jeg besluttede mig for at købe en ny og det blev en Sony 32" full HD ready til 7000 kr så hvilken film skal man indvige den med det skal man jo med The good, the bad and the ugly det blev en sen aften igår
#7577 davenport 16 år siden
#7578 evermind 16 år siden
:(
Det gør ondt at miste - også de firbenede.
#7579 davenport 16 år siden
Nå, men nu er vi flyttet til nye og bedre omgivelser, og oplever flytterod. Det er godt nok svært at komme på plads, synes jeg.
Men det gamle hus er tømt og overleveret, så nu er vi ude af det.
#7580 Corgan 16 år siden