Jeg giver heller ikke svaret direkte, men du kan regne det ud i hvert fald... Var iøvrigt ikke i Fælledparken, da de lukkede den. Var i Høje Gladsaxe i en aula...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Well, der var rigtig mange konkurrencemennesker, som det jo er i min branche, og jeg er mildest talt fuldstændig ligeglad med at vinde eller tabe. Men man skulle deltage, så jeg fakede et rygsmerteproblem, og slap med kartofelløb (det med skeen) Og så blev jeg til resten af festen, selvom jeg havde billet til 23.30 på HB. Jeg kunne få et værelse på Danhostel gratis, så jeg drak mig stiv i vin, og håber jeg ikke var for latterlig. Vågnede med en slem hovedpine, men klarede den til Kolding på min billet fra dagen før, fordi der ikke blev tjekket billetter i toget. Nu har jeg også fået rigeligt Kbh for en tid, og er glad og afslappet i min landsby.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#7951 davenport 16 år siden
#7952 Highland Park 16 år siden
Jeg håber, at du stadig fik fad for skillingen. :)
#7953 davenport 16 år siden
#7954 Highland Park 16 år siden
#7955 davenport 16 år siden
#7956 Highland Park 16 år siden
#7957 MOVIE1000 16 år siden
#7958 davenport 16 år siden
Og så blev jeg til resten af festen, selvom jeg havde billet til 23.30 på HB. Jeg kunne få et værelse på Danhostel gratis, så jeg drak mig stiv i vin, og håber jeg ikke var for latterlig. Vågnede med en slem hovedpine, men klarede den til Kolding på min billet fra dagen før, fordi der ikke blev tjekket billetter i toget.
Nu har jeg også fået rigeligt Kbh for en tid, og er glad og afslappet i min landsby.
#7959 Highland Park 16 år siden
Haha! Så håber jeg, at det var med æren i behold. Man skulle jo nødigt tabe ansigt over for sine kolleger. ;)
#7960 davenport 16 år siden