Gravatar

#8221 tiany 16 år siden

#8211 Tillykke med huen, så kan du jo godt begynde at fundere over hvad du så skal bruge dit liv på - men først et par ugers druk ;)

Valar morghulis
Gravatar

#8222 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg er ikke lige klar over om der er nogen jeg har glemt at sige tillykke til eller god bedring til.

Men hermed tillykke til dem som skal have sådan et (jeg har ikke lige styr på hvor mange) og så er der vist også et par stykker der skal have et styks god bedring.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8223 Lady Arwen 16 år siden

Mange tak allesammen!!! :D
Doctor Who <3
Gravatar

#8224 Kruse 16 år siden

#8221: Det er rigtigt nok husket, men jeg bliver først student onsdag d. 24 :)
I morgen klokken 08.00 starter jeg på min 24-timers forberedelse til en historie-eksamen, og onsdag skal jeg så op og fremlægge klokken 08.00. Av, det er tidligt :P
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8225 Highland Park 16 år siden

#8224: Okay, så tager jeg lige ordene i mig igen og tygger drøv på dem, indtil du rent faktisk er blevet student.
Pøj pøj med den sidste eksamen. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8226 Bony 16 år siden

Jeg har lige set en storsvedende Dustin Hoffman sparke røv i "Straw Dogs". God film!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8227 Highland Park 16 år siden

Skal Hitlers træ have øksen?
I en lille polsk provinsby er borgmesteren kommet i modvind. Hun vil fælde en speciel gave fra Adolf Hitler.

Jeg er helt på modstandernes side. Det er blot et træ (og dog) - men selv betragtet som symbol er det bevaringsværdigt som en påmindelse om Polens fortid.
Jeg gad vide, om borgmesteren er gammel nok til at have levet dengang. Hun bør hvert fald lytte til de af sine bysbørn, der er mindst lige så gamle som træet.
Gravatar

#8228 Bony 16 år siden

#8227 - Haha, en polak der hedder Polak til efternavn. Det er da lidt sjovt..? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8229 Highland Park 16 år siden

#8228: Haha, det havde jeg ikke engang tænkt nærmere over. Men jo, det er da sjovt set med danske øjne. :)
Gravatar

#8230 MOVIE1000 16 år siden

#8227 fuck hvor åndsvagt lad os da også rive pyramiderne ned eller coloseumet i Rom
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: