Gravatar

#8261 filmz-jonasgr 16 år siden

#8260 Tilløk mæ a lue :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8262 Benway 16 år siden

Jeg har vist forsømt denne tråd de seneste dage. Hvis man vender ryggen til blot et øjeblik, så er der virkelig sket meget ude i den store verden.

Tillykke til de af jer der har fået hue på og tillykke til onkel Michael. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#8263 Highland Park 16 år siden

#8260: Tillykke med det - og skål! :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8264 Thomsen 16 år siden

#8260 - Tillykke med huen!!!

Har vundet min første auktion på www.emovieposter.com i nat. Jeg fik gaflet mig en original plakat fra THE SET-UP (1949), en super fed film noir om en bokser, der får besked på at "lægge sig" i en kamp. Plakaten ser ud som coveret på dvd'en i Warners Film Noir Classics Collection Vol. 1. Jeg fik den heldigvis billigt. De mere eftertragtede plakater, som fx den helt fantastiske GUN CRAZY (på coveret i samme Warner boks) går for op mod 50.000kr!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#8265 Bobby Singer 16 år siden

#8260 - Nice og tillykke med det :)
Idjit
Gravatar

#8266 Lady Arwen 16 år siden

#8260 - Stort tillykke!
Doctor Who <3
Gravatar

#8267 Kruse 16 år siden

#8261-66: Tak allesammen :)

Det er sgu' fedt endelig at være færdig. Nu er der bare et par dage, før vi begynder på en ugelang druktur :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8268 rockysds 16 år siden

Tillykke til alle årets studenter (der inkluderer min storebror).

Næste år er det min tur, og efter netop at have overstået dette års enlige eksamen (i religion), har jeg nu SOMMERFERIE!
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#8269 MOVIE1000 16 år siden

OMG FUCKING FUCK SHIT
nogle ved sikkert at jeg har skrevet om min far har haft lungebetændelse vi har lige fået svar på prøverne og de siger at han har kræft

lige efter eksamenstid og jeg skulle til fester men nu har jeg ikke lyst PIS
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8270 davenport 16 år siden

Gør mig ondt at høre min ven :(
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: