Gravatar

#8661 filmzkim 15 år siden

#8660
Aaarh, du laver vist numre med mig :b

Gravatar

#8662 gi-jones 15 år siden

#8658: Det lader til at være en udbredt sygdom for tiden :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8663 evermind 15 år siden

Jeg sidder og er virkelig fristet til at bestille denne, men brænder så lige inde med et sikkert dumt spørgsmål:

Der står "Format: Ntsc" ... I forhold til blu-ray og en ikke kodefri afspiller, behøver det så at betyde noget overhovedet? Jeg går ud fra, at filmen er regionfri, eftersom det er Warner, der udgiver den, men det andet dér med Pal og Ntsc har jeg ærligt talt ikke tænkt over siden min dvd blev kodefri, og jeg begyndte at købe importfilm. Men det handler vel bare om billedstandarden, ikke om regionen, eh?

For jeg køber da andre regionfri BD'er fra USA og Canada også ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8664 Kruse 15 år siden

#8661: Jeg tænkte nok bagefter at det bare var mig der så forkert, så hey, my bad ;) Men de er jo alligevel bare alle små kloner af Michael Jackson, så det er sgu' svært at se forskel.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8665 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg sidder og tænker på hvorfor man ikke i Danmark kan lave nogle dokumentar/nyhedsudsendelser på niveau med 60 minutes. Det er dælme godt lige at høre sådan 45 minutters radio en gang i ugen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8666 evermind 15 år siden

Jeg skrider sgu til Tenerife! Ses Filmz! Ses Danmark! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8667 dyg 15 år siden

#8666 - Bæst! Hils dernede (især, hvis du tager en tur på La Gomera og kører med Pablo, frisk fyr!).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8668 Bates 15 år siden

ahhh lort. Min zepto er ved at stå af. Skærmen virker kun hver anden gang jeg tænder den. Så skal man stå og vrikke den lidt frem og tilbage og så tænde den igen. forbandede lorte computer.

Er der nogen som kan anbefale en god bærbar til ca. 5000kr
Gravatar

#8669 Kiksmann 15 år siden

Sidder og tester Crome som browser. Den er nu ret hurtig må jeg sige.



Filmzkim (8658) skrev:
Har lige set Jes Dorph græde for første gang.


Tuder han ikke også ved bryllupper?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#8670 Bony 15 år siden

Nu kan det jo være at Filmzkim ikke ser TV-bryllupper. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: