Gravatar

#9131 MOVIE1000 15 år siden

jeg har valgt at kaste mig ud i The truman show. vidste ikke om jeg skulle vælge the truman show eler the ring hvis jeg skulle se the ring så skulle jeg også se the ring 2 så jeg venter til en dag hvor jeg kan begynde kl 21:00 eller sådan noget.

#9128 forstår ikke
#9129 når der er ekstra spilletid forstod at den var lavet helt om med scenerne.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9132 Bony 15 år siden

#9131 - Hvad forstår du ikke? :)

Beklager kommentaren omkring Island. Den var møntet på EPH333. Jeg sidder vist og halvsover. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#9133 evermind 15 år siden

#9130
Bare det klemmer de RIGTIGE steder - for øget følsomhed og alt det dér. ;)

Hm, Jon ... Ved ikke, tænkte nok mere Big Figure, selv om det kan blive et problem med kærestens lange stænger.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9134 davenport 15 år siden

Nu har jeg smidt et par frankfurtere i ovnen, og udvalgt Close Encounters på BD.
Er stadig syg, sidder og hoster som et svin men ved godt mod alligevel..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9135 Bony 15 år siden

#9133 - Hahaha, ja. Big Figure kunne sikkert blive et hit. Det bliver garanteret et ømt bryllup. Skriv mig lige på vente/venneliste, for det skal jeg helt klar se med egne øjne! :D

Og undskyld for, at jeg slet ikke har skrevet i din tråd endnu, men det skyldes at jeg simpelthen ikke har genset den endnu. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#9136 evermind 15 år siden

Helt i orden, skal også lige gense den, før jeg skriver noget. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9137 Thomsen 15 år siden

Har lige kørt endnu fire afsnit af Twin Peaks af. Damn, den bliver godt nok mærkelig og mere flad her i anden halvdel af sæson to.

Tror jeg vil lokke modellen til en gyserfilm nu. "Legend of Hill House" måske?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9138 tiany 15 år siden

#9106 Det er også rigtig nok, men hvis jeg ikke kan få mit fritidsarbejde til at fyre mig, så får jeg 3 ugers karantæne oven i og dagpengene får man med tilbagevirkende kraft, når alt dette bliver lagt sammen så bliver det ca. 3 måneder uden penge.

#9106 Vi synes heller ikke selv det er et problem, men jeg synes det er ufatteligt irriterende at mine svigerforældre bliver ved med at nævne det. De får det fremstillet som om det er min skyld at deres stakkels søn skal leve uden særlig mange penge i 3 måneder. Vi har regnet på at det godt kan gå rundt, det bliver bare ikke de store bøffer i de måneder.
Jeg tror min svigerfar har spurgt 6 gange af, om jeg er sikker på at jeg ikke kan få fuldtid på mit fritidsarbejde, til sidst så begynder det altså at drive en til vanvid at skulle forklare, at det ikke er en mulighed.

@Davenport - mange tak, skal jeg nok lige huske :)
Valar morghulis
Gravatar

#9139 gi-jones 15 år siden

Evermind: Du skal ikke pive over dine arbejdstider. Jeg HAR ferie og skal STADIG møde kl 0700 (hvilket er om et kvarter gisp), og det er for en stor dels vedkommende din skyld!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9140 evermind 15 år siden

gi-jones: Jamen, jeg har også arbejdet i min ferie, og det er for en stor dels vedkommende din skyld! ( - dét, man siger, er man selv! :P)

Nåja, ikke kun din skyld, også den mængde teenagestatister, der pludselig i sidste øjeblik finder ud af, at de faktisk ikke kan alligevel, fordi de ikke lige har ulejliget sig med at tjekke kalenderen, inden de søgte. Suk ...

Men jeg synes også lige - for en god ordens skyld - jeg vil nævne, at jeg glæder mig til senere på ugen. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: