Ja, den hører jeg en del for...til min polterabend var jeg klædt ud som malkepige (og kæresten som ko) og en af gæsterne mente jeg at lignede Katy Perry; så nu er der efterhånden mange der er kommet med den sammenligning ;)
I do not, for one, think that the problem was that the band was down. I think that the problem *may* have been, that there was a Stonehenge monument on the stage that was in danger of being *crushed* by a *dwarf*. Alright? That tended to understate the hugeness of the object.
Det snart tid til og få set den "film" igen.
Btw gik lidt stærk men var Harry Shearer egentlig med i aftes? synes ike lige jeg ku spotte ham, eller også gemte han sig bag skægget.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9354: Nu var det jo bare The Daily Show: Global Edition som de sendte i aftes, så jeg ved ikke hvor meget af "koncerten" som de havde med. Men ja, Harry Shearer var med på bas. Jeg så hele "koncerten" da det blev vist her den anden dag, og der snakkede Jon Stewart bagefter med "rollerne". Hvis det ikke blev vist, bliver du nødt til at se afsnittet på nettet, for det var absolut genialt. Det fortalte hvad de havde lavet i mellemtiden, og jeg mener at det var Nigel der fortalte at han er ved at opdrætte miniature heste(eller hvad det nu var), men problemet var at han ikke kunne finde jockeyer der var små nok til at ridde dem, eller noget i den stil. Du bliver nødt til at se det!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#9358 Fuck, det var sgu for tidlig en alder :( Politik "aside", så var han en kæmpe i Socialdemokratiet. Han sagde hellere tingene ligeud end begravede dem i spin. Øv :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#9351 wimmie 15 år siden
Hehe
Ja, den hører jeg en del for...til min polterabend var jeg klædt ud som malkepige (og kæresten som ko) og en af gæsterne mente jeg at lignede Katy Perry; så nu er der efterhånden mange der er kommet med den sammenligning ;)
Polter
#9352 elwood 15 år siden
LEGENDARY!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9353 Kruse 15 år siden
#9354 elwood 15 år siden
I do not, for one, think that the problem was that the band was down. I think that the problem *may* have been, that there was a Stonehenge monument on the stage that was in danger of being *crushed* by a *dwarf*. Alright? That tended to understate the hugeness of the object.
Det snart tid til og få set den "film" igen.
Btw gik lidt stærk men var Harry Shearer egentlig med i aftes? synes ike lige jeg ku spotte ham, eller også gemte han sig bag skægget.
#9355 Kruse 15 år siden
#9356 elwood 15 år siden
der er så mange moments fra den "film" og hive frem, f.eks. da de fare vild på vej til scenen.
#9357 gi-jones 15 år siden
#9358 filmz-Utyske 15 år siden
Ok, manden har været syg længe, men jeg regnede ikke med at det var så alvorligt.
#9359 filmz-Bruce 15 år siden
#9360 filmz-Utyske 15 år siden
Helt enig.