Gravatar

#9371 dyg 15 år siden

Jeg sidder og kigger Evermind's billeder fra zombie-optagelserne igennem (håber ikke min chef læser med her)... Min arbejds-motivation er ikke speciel høj for tiden.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9372 HonoDelLoce 15 år siden

Sidder og ser info-video om Google Wave .. Det ser s'gu nu meget spændende ud :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9373 Bony 15 år siden

#9371 - Hehe, jeg har også lige siddet og kigget alle Everminds Zombie-billeder igennem. De er ret sjove og så er der da et par kvindelige Zombie-godter i mellem. :P
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#9374 Takfornu 15 år siden

# 9367 og 9369 Der er MEGET lang - Det er helt omme på Østkysten og oppe i nærheden af den Canadiske grænse :-/ - Hele familien var meget syge for et par uger side og nu ser det ud til at den er vendt tilbage, hvad end det er, i fuld flor :(

# 9373 Lige noget at sætte tænderne i ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#9375 dyg 15 år siden

#9373 - Indeed! Det gjorde det også nemmere at se "sulten" ud :P
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9376 gi-jones 15 år siden

#9368: jeg skal give det et forsøg :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9377 filmz-Bruce 15 år siden

Dollaren er i 5.16. Så er det ved at være attraktivt at gå fra £ til $ igen, eftersom pundet er steget. Uhmmmm!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9378 lagoni 15 år siden

Jeg overvejer om jeg skal vaske gulv eller læse lidt. Jeg er i gang med Hitch Hiker's Guide to the Galaxy og den er da god, men bare meget lang og den tager en evighed at komme igennem. For tiden læser jeg bare fordi jeg vil være færdig, ikke fordi jeg egentlig gider.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#9379 gi-jones 15 år siden

#9378: Den bliver altså også ekstra "lang" på et eller andet tidspunkt inde i midten. Det virker lidt som om Douglas Adams har haft sig en nedeperiode eller noget et sted derinde, og det smitter lidt af på stemningen i bogen.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9380 MOVIE1000 15 år siden

er lige kommet hjem inde fra byen af.
har været inde og få taget blodprøve (det gik sku stærkt)
så var jeg inde ved Teilia for at få min mobil tanket op (penge)
så var jeg i Blockbuster skulle købe Watchmen (da den skulle være så go) den kostede 170 også fik jeg en dvd med i købet Æon flux.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: