# 134 Ærlig talt nu hvor jeg skal ud at købe piller, kan jeg da godt bruge et par ekstra, så det kan opveje den udgift, så alle rabatter er velkommen :)
# 135 Takker :)
# 136 - Luften og klimaet på arbejde er blevet utrolig dårlig på arbejde efter vi har bygget om >:-/ forleden faldt en kollga om og måtte på hospitalet og for et par uger siden hyrrede de en til at lave nogle opgave i et lokale hvor jeg var meget i sommers, der gik ikke mere end et par timer så blev hun også syg. Jeg ved at de er gået i forhandlingere om check af ventilationen, men på det seneste er en del blevet syge eller slet og ret holdt op. Hvis jeg kan finde et bedre sted at være så er jeg også skredet !
#131 weebs 19 år siden
#132 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#133 chronaden 19 år siden
har jeg også haft, da jeg var 0 år, ku vis ha slået mig ihjel.. herligt.
#134 dyg 19 år siden
#135 filmz-Bruce 19 år siden
#136 filmz-Kadann 19 år siden
Du er da ret god til at få raget dig nogle sygdomme til :)
#137 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
# 135 Takker :)
# 136 - Luften og klimaet på arbejde er blevet utrolig dårlig på arbejde efter vi har bygget om >:-/ forleden faldt en kollga om og måtte på hospitalet og for et par uger siden hyrrede de en til at lave nogle opgave i et lokale hvor jeg var meget i sommers, der gik ikke mere end et par timer så blev hun også syg. Jeg ved at de er gået i forhandlingere om check af ventilationen, men på det seneste er en del blevet syge eller slet og ret holdt op. Hvis jeg kan finde et bedre sted at være så er jeg også skredet !
#138 filmz-Kadann 19 år siden
Det lyder sgu ikke heldigt.. Kan I ikke få arbejdstilsynet til at komme et smut forbi?
#139 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
#140 filmz-Kadann 19 år siden
Heh, hvad med fagforeningen?