Har lige spist aftensmad....og sidder og soler mig lidt i, at jeg skal ind i Kbh. ZOO på lørdag, og se de nye løveunger close op :D En af mine kollegaer har en veninde der arbejder der inde, og især med de store rovdyr ;)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#16 jeg ville hvertfald være klar til at rocke 8-)
Og glad for du sagde Århus selv om jeg desværre tror at hvis de kommer til Dk så bliver det i Kbh.
Minder mig om at vi sang Tribute på vores sommerlejr sidste år ved lejrbålet, hehe det var satme sjov, tror ikke lederne lige havde regnet med at høre den til et lejrbål om natten klokken sent 8-)
#18 den del kom jeg vidst ikke til jeg ville ikke se det hele på en gang og slet ikke en hverdags aften hehe, det skal nydes men i weekenden så går jeg nok amok med at se den.
Damm men mangler bare lige at ps2 spillet Guitar hero snart kommer til Danmark så kan man rigtig gå amok, prøvede det på en messe og selv om jeg aldrig har spillet guitar så bliver man grebet af det 8-)
Hvis man hørte hvad jeg spiller på (Mundharpe), eller rettere træner med at spille på, ville man ikke lige forbinde det så meget med Rock 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg sidder og drømmer mig hjem. Jeg fik sparket liv i min projektor igen igår. Den har ikke virket i 1½ år, og så prøvede jeg at åbne den og pille lidt, og nu virker den igen. Underligt! Det er nok bare en stakket frist, men det var fedt!! - Jeg så Super Size Me og The Island. Begge to rigtig fede film, som jeg ikke har set før. Så hvorfor skulle jeg ikke ønske mig hjem, istedet for at sidde her og vente på at kaffen er klar?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 filmz-Asta 19 år siden
#12 filmz-Kadann 19 år siden
#13 lagoni 19 år siden
Men de sidste 18 er sikkert nogen jeg aldrig gætter...
#14 lagoni 19 år siden
#15 elwood 19 år siden
Tjekkede lige min Tenacious D dvd ud, så lidt af xtra matrialet, koncerten tror jeg, jeg gemmer til weekenden så skal der rockes igennem hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16 dyg 19 år siden
#17 elwood 19 år siden
Og glad for du sagde Århus selv om jeg desværre tror at hvis de kommer til Dk så bliver det i Kbh.
Minder mig om at vi sang Tribute på vores sommerlejr sidste år ved lejrbålet, hehe det var satme sjov, tror ikke lederne lige havde regnet med at høre den til et lejrbål om natten klokken sent 8-)
#18 den del kom jeg vidst ikke til jeg ville ikke se det hele på en gang og slet ikke en hverdags aften hehe, det skal nydes men i weekenden så går jeg nok amok med at se den.
Damm men mangler bare lige at ps2 spillet Guitar hero snart kommer til Danmark så kan man rigtig gå amok, prøvede det på en messe og selv om jeg aldrig har spillet guitar så bliver man grebet af det 8-)
Hvis man hørte hvad jeg spiller på (Mundharpe), eller rettere træner med at spille på, ville man ikke lige forbinde det så meget med Rock 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18 NightHawk 19 år siden
# 15 - Det er bare top underholdning. Karate afsnittet er min favorit. hvad med dig :)
#19 Bates 19 år siden
#20 davenport 19 år siden
Jeg fik sparket liv i min projektor igen igår. Den har ikke virket i 1½ år, og så prøvede jeg at åbne den og pille lidt, og nu virker den igen. Underligt!
Det er nok bare en stakket frist, men det var fedt!! - Jeg så Super Size Me og The Island. Begge to rigtig fede film, som jeg ikke har set før.
Så hvorfor skulle jeg ikke ønske mig hjem, istedet for at sidde her og vente på at kaffen er klar?