#27(fortsat)...Jakken var af uforklarlige grunde blevet lagt ud i køkkenet hos min søster. Der blev stegt løg (igen af uforklarlige grunde) for fuld skrue. Deraf lugten af løg, men hvorfor var jakken blevet lagt der ud? Der er et eller andet der lugter rigtig fælt i denne sag. fortsættelse følger...
#30 fremad men som sagt koncerten gemmer jeg til weekenden. Det med karate er det en del af koncerten eller ? synes ik lige jeg kunne se det umiddelbart.
Butt Baby er satme lang ude hehe
Og nej har ikke set Top Secret, har bare hørt om den flere gange så nu mens jeg var på shopping spree så røg den lige med i farten 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg gik ud fra at det var "Tenacious D - The Complete Masterworks", du så :)
På den ene DVD er der hele deres mini serie, mener det er 6 afsnit, hvor de optræder i en lille bitte bar som lokalt band. Karate sangen er med i serien. Ret sjovt scene hvor Jack black og Kyle laver en parodi på gamle kung-fu film :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Btw er jeg den eneste som ikke rigtig kan fatte videoen til Wonderboy for øvrigt fed sang, Spike jones Kan slet ikke huske det mere da han bliver spurgt om hvad ide'en bag den er hehe.
Ohh and here something for all us singles on this Day.
Så fik jeg set HBO episoderne med Tenacious D, mine farvoritter er nok Ja Angel In Disguise (Karate afsnittet) Og så The Fan med Lee hehe det var satme sjov, hvor de forfølger ham og lægger 43 beskeder på hans telefon svare.
Nu Mangler vi bare at The Pick Of Destiny kommer ud i biffen, nåja og så lige den koncert der i Århus eller hvor de nu dukker op, hvis de da gør, Krydser fingrer.
Sidder og ser klippene, eller rettere teaserne til filmen, små indslag fra Hell.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#31 Bates 19 år siden
#32 NightHawk 19 år siden
Måske et lille hint om, at du skal ud og købe en ny jakke :)
Eller,...hvis det var hvidløg, ku det måske ha været som beskyttelse imod overfald fra vampyrer :)
#33 Bates 19 år siden
#34 NightHawk 19 år siden
Det minder unægteligt en hel del om J.F.K. mysteriet :)
#35 elwood 19 år siden
Butt Baby er satme lang ude hehe
Og nej har ikke set Top Secret, har bare hørt om den flere gange så nu mens jeg var på shopping spree så røg den lige med i farten 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#36 NightHawk 19 år siden
Jeg gik ud fra at det var "Tenacious D - The Complete Masterworks", du så :)
På den ene DVD er der hele deres mini serie, mener det er 6 afsnit, hvor de optræder i en lille bitte bar som lokalt band. Karate sangen er med i serien. Ret sjovt scene hvor Jack black og Kyle laver en parodi på gamle kung-fu film :)
#37 elwood 19 år siden
Btw er jeg den eneste som ikke rigtig kan fatte videoen til Wonderboy for øvrigt fed sang, Spike jones Kan slet ikke huske det mere da han bliver spurgt om hvad ide'en bag den er hehe.
Ohh and here something for all us singles on this Day.
Najj Blomster hvor sødt... Bang!
Nu skal jeg ned og handle lidt aftensmad aner slet ik hvad jeg skal ha jeg gider bare ikke pasta hvertfald hehe.
#38 Jakobsen 19 år siden
#39 dyg 19 år siden
#40 elwood 19 år siden
Nu Mangler vi bare at The Pick Of Destiny kommer ud i biffen, nåja og så lige den koncert der i Århus eller hvor de nu dukker op, hvis de da gør, Krydser fingrer.
Sidder og ser klippene, eller rettere teaserne til filmen, små indslag fra Hell.