Gravatar

#181 filmz-jonasgr 19 år siden

Skriver om vikingernes erobring af England
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#182 lyspunkt 19 år siden

Har lige opdaget en edderkop, der er flyttet i et hjørne af min pc-skærm. Gad vide om den ikke får dårlige øjne af at sidde så tæt på ?
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#183 filmz-herskegut 19 år siden

Sidder på arbejdet, og har lige nydt en frokost bestående af rugbrød med lun leverpostej + bacon ;)

Ellers er der ikke så meget at berette om herfra.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#184 davenport 19 år siden

Jeg sidder på et varmt kontor, og har haft travlt med en fleksjobsag og en klage til det sociale nævn i dag.
Jeg er træt, som man jo er om mandagen, og er glad for at det er en kort uge.
Man burde være ved stranden!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#185 lagoni 19 år siden

Jeg er så småt ved at pakke mine ting, da jeg flytter hjem til mine forældre i løbet af de næste par uger. Skal være ude herfra sidst på måneden og har stadig ikke fundet noget nyt. Håber snart jeg finder noget godt, det er begrænset hvor længe jeg kan klare at bo hjemme...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#186 davenport 19 år siden

Blev det for meget med ham naboen?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#187 filmz-herskegut 19 år siden

Bliver du smidt ud eller hvad ?

Siden du flytter uden at have en anden bolig at flytte til.
Gravatar

#188 lagoni 19 år siden

Nej, jeg blev ikke smidt ud. Vi har 3 måneders opsigelse og jeg havde ikke råd til at finde et nyt sted og så betale dobbelt husleje de 3 måneder. Så jeg satsede og sagde op, i håbet om at jeg fandt noget andet i god tid. Men så heldig har jeg ikke været... Heldigvis bor mine forældre ikke så langt væk (Svendborg-området), så kan godt klare at pendle herop til mine få eksamener og så overnatte ved kæresten ellers. Ville bare være dejligt at ha' noget fra midten af juni eller juli, så jeg kunne bruge ferien på at flytte ind-

Og ja, blev rimelig træt af naboen og hele kollegie-stilen, bl.a. det at dele køkken og bad med andre (og endda nogen der vist ikke kender konceptet rengøring).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#189 filmz-herskegut 19 år siden

Lyder ikke videre behageligt må jeg tilstå..
Men kan godt nikke genkenende til det med at blive træt af kollegie konceptet.. det er ikke noget som man gider i længere tid af gangen.
Troede da ellers at der var et stort udvalg af ok boliger dernede, men kan da se jeg tager fejl så.

Du må jo bare klø på, så kommer der jo nok noget op ;-)

Ellers sidder jeg bare og nyder udsigten ud over Skanderborg by & sø.
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfr...

Uden tvivl byens bedste udsigt =)
Gravatar

#190 Scherlund 19 år siden

Har lige brugt en lille time på at få orden i de vigtigste papir. Et eller andet skal man jo lave, når man ikke gider tage opvasken. Skal senere ud og forsvare sidste uges TP sejr over pigerne i gruppen. Skal nok blive hyggeligt.

Hvem der bare sad inde foran en pub og nød god øl i solskinnet, mens stressede folk farede forbi.

--edit--
Glemte helt at komme med et billed af udsigten her fra.
Idyl?

Skriv ny kommentar: